Antibiyotikler saçlarda dökülmeye neden oluyor..?

Konusu 'Bir Bilene Sorun !' forumundadır ve ayel tarafından 26 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : ayel
  1. ayel

    ayel Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2010
    Mesajlar:
    234
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    antibiyotikler saç döküyormuş..antibiyotiğin vucüdumuza ne kadar zarar verdiğini biliyorum fakat bunu da yeni öğrendim.sivilcelerim için verdi doktorum,bir buçuk aydır kullanıyorum saçlarımdaki dökülme artmıştı zaten dökülme vardı,ya madem böyle neden yazıyorlar ben sivilcelerden kurtulayım derken saçlarımdan mı olacağım?peki bu aşamada dökülmenin önüne geçmek için ne yapabilirim?
     
  2. 29 Ocak 2010
    Konu Sahibi : ayel
  3. jared

    jared Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aaa döüküyomuymuş :KK43: bende kullanıyorum şu an ve daha çok dükülüyo gibi hissettim gerçekten