Antidepresan braklnca, ne gibi ekilme belirtileri olur?

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve Fountain tarafından 24 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    24 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  1. Fountain

    Fountain Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.111
    Beğenileri:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    ılac bırakılınca bısey olur mu ne gıbı cekılme belırtılerı olur yazar msınız?
     
  2. 24 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  3. MonaPisa

    MonaPisa Yeni Üye Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.906
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    0
    Valla canım ben de uzun süre kullandım antidepresan.
    Bende mesela titreme yapmıştı, ara ara nöbet şeklinde.
    Sonra beynim dönüyor gibi olurdu.
    Hani sanki kafamın içinde tam bir tur atıp geri yerine oturuyor gibi hissederdim.
    Bunların dışında uyku düzensizliği ve terleme de yapmıştı.
    Ama benim hatam bir anda bırakmak oldu. Bi gün aniden almayı kestim.
    Eğer kademeli bırakırsan bu kadar belirtisi olmaz.
     
  4. 24 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  5. EU3

    EU3 Guest

    Vücuttan çekilme belirtilerii bende en fazlaa baş dönmesii,denge kaybı olarakkk belli ettişakkıdı
     
  6. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  7. bianco

    bianco Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar; İlaçlarınızı dr kontrolü dışında bırakırsanız istenmeyen etkilere maruz kalırsınız, yukarda bu belirtilerden birkaçı sıralanmış..

    İlaçlar aşamalı şekilde dr un belirlediği bir peryotta bırakılmalı..Bu süreçte dr unuz ilaç dozunu ayarlıyor ve gittikçe azalan miktarla bırakılıyor.

    İlacı birden keserseniz, oluşacak semptomlarla kendinizi iyi hissetmez ve en başa dönmüş olursunuz, tabi bunu istemeyiz.
     
  8. 25 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  9. EU3

    EU3 Guest

    :nazar:Bende zaten doktor kontrolunede bırakmıştım.Ama yinede oldu bu şikayetler.doktorum olabileceğini söylemişti zatensengözlerimebaksanab
     
  10. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  11. bianco

    bianco Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bırakma aşamanızı yazar mısınız?
     
  12. 11 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Fountain
  13. begooonya

    begooonya mutluyummm :) Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    734
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    doktor akşam yatarken içtiğim ilacı sana bırakıyorum ister iç ister içme dedi
    tabiki içmemeyi tercih edicem ama nasıl bırakıcam peki yaaaaaa hiç bişey söylemedi çok sinir oldum yaa
     
  14. 12 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Fountain
  15. Fountain

    Fountain Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.111
    Beğenileri:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    bende elektrık carpması gıbı oluyordu bır an olup gecıyordu ben kendı kafamdan bıraktım belkıde ondandır bılemıyorum ama suan cok ıyıyım bır daha buyuk konusmıyım ılac almam anca psıkologa gıderım gerekırse tabı psıkologlar konusarak terapı yapıyor benım bıldıgım bu daha ıyı ama bu rahatsızlıga gore degısır tabıkı
     
  16. 12 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Fountain
  17. Fountain

    Fountain Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.111
    Beğenileri:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    ama doktor tavsıyesı ıle ılaca nasıl basladıysak yıne doktor tavsıyesı ıle ılacı bırakmalıyız aslında dogru olan bu ama ben oyle yapamadım malesef ılacı sadece 2 ay ıctım
     
  18. 12 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Fountain
  19. cilek_perisi

    cilek_perisi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben yüksek dozda kullanmştım 2 ayda çok yavaş bıraktım yinede bitip tükenmeyen baş dönmelerim oldu.sabahtan akşama kadar hiç durmuyordu.unutkanlık intihar düşünceleri.anitepresana başlamak ayrı dert bırakmak ayrı dert.hiç kullanmamak en iyisi bence.1 ay sonra azalarak bitti bütün şikayetlerim
     
Benzer Konular: Antidepresan braklnca
Forum Başlık Tarih
Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları antidepresan gözbebeklerimi büyüttü Pazar 19:23
Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları antidepresanlar intihara mı yol açıyor? 12 Mart 2014
Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları antidepresanların cinselliğe etkisi 14 Ocak 2014
Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Selectra(antidepresan) kullanan var mı? 14 Kasım 2013
Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Antidepresan 15 Ekim 2013