antidepresan kullandım cinsel hayatım bitti..

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve janset1843 tarafından 15 Mart 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    15 Mart 2010
    Konu Sahibi : janset1843
  1. janset1843

    janset1843 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    7 ay antideprean ilacı kullandım.ismini vermiyim..50 lik ve yüzlük olanı olan, hani mavi beyaz kutusu var..
    ama inanın aklıma bırakın cinsel hayat,aşk,duygusal durumlar vs.hiçbirşey gelmiyor bile.şimdi ilacı azaltarak bırakmaya başladım.bu durum ne zaman düzelir.
     
  2. 16 Mart 2010
    Konu Sahibi : janset1843
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    selam antidepresanların libidoyu yani cinsel arzuyu azalttığını biliyoruz ayrıca ilacı kullanmak durumunda olduğunuz duygu durumunuzda bunun başka bir sebebi olabilir. ilacı başlayan doktorunuzla iletişime geçip kesmekle ilgili konuyu onunla tartışın bnce. ama ilacın kesilmesinden sonra cinsel isteksizlik ilaca bağlı olan kısmıyla ilgili olark geçecektir. sevgiler.
     
  4. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : janset1843
  5. janset1843

    janset1843 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    haklısınız teşekkür ederim..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.