antidepresan kullanırken böyle çaresizken bir de sevgilim terketti

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve burcu_01 tarafından 24 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  1. burcu_01

    burcu_01 Yeniden Başlamalı =) Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.485
    Beğenildi:
    163
    Ödül Puanları:
    163
    Kızlar Daha önce de konu açmıstım sevgilim ilgisiz alakasız soğuk diye.. Benım yaşadiğim bazı olaylardan dolayi sinir sistemim mahvoldu ve antidepresan kullaniyorum.. 2 gündür de sevgilime yeterince ilgi gösteremiyorum zaten o hiç göstermezdi... neyse dün nette konusuyoduk ben ilaçların etkisiyle uykuluydum konussana diyip durdu ama kendi de bişey konusmuyo. neyse sonra bu kamerayi kapatti. niye kapattın dedim benle ilgili bi sorun mu var dedi hayır dedim sonra çıktım. 1 saat sonra bana gelen msj a bakın arkadaslar aynen yaziyorum " Bitti.. bana neden die sorma sakın ! ben seninle konusmaya çalişiorum ama sende bi hareket yok demıstım sana dayanacak gücüm yok die sonunda tükettin beni aferım sana..." Bu arada daha 2 aydır beraberiz daha öncesınde 7 senelik bi ilişkisi olmus ve sevgilisi çok sorunluymus çok kavga ederlermiş o yüzden dayanacak gücüm yok diyodu kavga etmeyelim sorunumuz olmasın diyodu ben de sirf sorunumuz olmasın diye antidepresan içtiğim bu zor dönemlerimde yaşadıklarımı ona yansitmamak adına sustum biraz daha az konustum zaten... Sirf o üzülmesin die... O kadar değer verdım kı kızlar 7 senelik sevgilisinin yapmadıklarını yaptım onun uğrunda deli divane olmus kız bunu baskasiyla aldatmıs... ben değer verdım ben bu halimde terkedildim.... olacak şey mi kızlar ya ? bu nası bi dünya.. Benim ne durumda olduumu bilio ya nası yapar bunu bu zor günlerımde.. insan nası bu kadar bencil olur :çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm:
     
  2. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  3. burcu_01

    burcu_01 Yeniden Başlamalı =) Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.485
    Beğenildi:
    163
    Ödül Puanları:
    163
    Bu arada antidepresan içtiğimi bilio. Sinirlerim yiprandiği için kurdeşen döküorum onu da bilio, benım zamanında yaşadiğim sorunların da canlı şahididir... ben hep onun yanında oldum, çok değer verdim üstüne tütredim, sadece 2 gün fazla ilgilenedım çünkü sürekli uyuyorum, tamam kendısı yaşamadi anlamayabilir beni.. bu tür ilaçlari kullanmadiği için de hareketlerimi farklı yorumlayabilir eywallah ama bitirmesi mi lazım kızlar ? Tamam küs kırıl canım nie böle de ama "bitti.." dior... Bu mudur ? Bu kadar aciz midir sevgi dediğimiz şey.. Yada ben insanları olduundan farklı görüyorum kızlar. Gereğinden fazla değer veriyorum. Ahh ben ahh.. dayakliğim ben kızlar gelin bi beni dövün yaaa
     
  4. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  5. melekberke

    melekberke Serseri aşığım..... Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Senin de söylediğin gibi dayaklıksın cnm. Bak görüyorsun ve farkındasın yani olayların. Erkek arkadaşın bence darbeli 7 yıllık ilişkisinin kurtulamamış. Sen elinden geleni yapmışsın ve sıkıntılarım var demişsin. Ne yani o üzülmesin diye sen kendinden mi ödün verecen sürekli? İlişkilerde ödün verme olur. Ama hep bir taraftan değil. Bence ayrılmanız hayrına olmuş.
     
  6. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  7. burcu_01

    burcu_01 Yeniden Başlamalı =) Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.485
    Beğenildi:
    163
    Ödül Puanları:
    163
    haklısın canım :KK43:
     
  8. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  9. L0nginG

    L0nginG Guest

    Üzüldüm senin adina... gercekten cok zor bi durum senin icin, ama arkadasinda dedigi gibi o bence daha 7 senelik iliskisinin etkisinden kurtulamamis... onunda psikolojisi bozuk demek ki hala, kendine gelememis tam olarak.
    Daha 2 aylik bi iliskiymis, üzerinde fazla durup kendini yipratma bence... erkekler böyle iste zora gelince kacmayi tercih ediyorlar... biz kadinlar sevdigimiz icin savasiriz ama onlar kacar...
    Umarim hayatindaki olumsuzluklar en kisa sürede yoluna girer...
     
  10. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  11. DeM@NDe

    DeM@NDe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Canım seni çok iyi anlayabiliyorum.Zaten ne kadar değer verirsen o kadar kaybediyorsun karşındakini...Sıf karşımızdaki üzülmesin incinmesin diye hep kendimizden veriyoruz bazı şeyleri..Ve karşılığı ( genelde ) koca bir SIFIR...
    Daha 2 aylık bir ilişkin olduğunu söylemişsin..Bu çok yeni bir ilişki...Bu kadar kısa bir zamanda birbirinizi tam anlamıyla tanımanız bence zor tabi...Kaldı ki insanlar uzun süreli ilişkilerde bile birbirlerinin yeni yönlerini keşfedebiliyor.....Bana sorarsan şayet,karşındaki sana gerçekten değer veriyor ve önemsiyorsa,sen ne kadar zor durumda olursan ol pes etmez ve herzaman yanında olur..Gerçek sevgi budur...Düşünmektir,anlamaktır,yanında olmaktır,ilgidir,şefkattir....Eğer karşındaki senin bu durumunu gerekçe gösterip bitiriyorsa bence kendini hiç sıkma...Tam tersi zararın neresinden dönersem kardır diye düşün...Seni üzeni düşünmen senin için daha acı verici olur...Yaşın kaç bilmiyorum..bu çokta önemli değil zaten..Sevginin yaşı yoktur...Gidene yol ver..Yeni aşklara yelken aç..En azından sana değer verenle ol..Umarım karşına insan gibi bir insan çıkar canım....Mutluluklar....
     
    Son düzenleme: 24 Aralık 2008
  12. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  13. mltm87

    mltm87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.343
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    ben nedense o bahsettiğin 7 yıllık ilişkide de bunun hatalı olduğunu düşündüm
    düşünsene bi koskoca 7 yıllık ilişki
    herşey güllük gülistanlık olsaydı kız buna ihanet edermiydi
    hangi kadın yapar bunu
    demek ki o kızcağızı da ilgisiz sevgisiz bıraktı ki
    kızda başkalarında sevgi aradı
    bana bu çocuk pek güvenilir gelmedi
    kızın ağzından duysan neysede
    kalkıp arkasından atıp tutmak çok kolay
    benim inanasım gelmedi o ilişkisi için söylediklerine
    doğruysa bile kız haklıdır eminimki
    insan sevgi ilgi bekliyor
    bulamayınca bazıları başka birilerine sığınabiliyor
     
  14. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  15. gamzem06

    gamzem06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hersey ortada ...cocuk eskı ılıskını unutamamıs sen agzınla kus tutsanda asık eedemezsın kendıne ...ılgı alaka göster ama olmaz..bence hazır o gıden olmus bırak..hazır elınde koz var sucla suclayabıldıgın kadar:)) AMA ARAMA SORMA SAKIN DONMEK ISTERSEDE IYI TART IYI DUSUN..
    VE BIZEDE HABER VER SON DURUMU:))
     
  16. 24 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  17. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    erkek milleti bu kadar duyarsız işte onlara göre mükemmel olmak için oscarlık oyuncu olmamız lazım derdimizi paylaşmamamız içimize atmamız her yanında hep gülümseyen sorunsuz bir insan isterler ama nedense bizimde bir kalp taşıdığımızı unutuverirler evet çok kötü bir durumda terk etmiş bende terk edildiğim için antidepresan kullanmaya başlayacağım nerdeyse :çok üzgünüm::çok üzgünüm:
    ama değmiyo arkadaşım erkek milleti için üzülmeye kendini yıpratmaya değmiyo verdiğimiz değeri hak etmeyecek kadar küçük beyinli hepsi:kızgın:
     
  18. 25 Aralık 2008
    Konu Sahibi : burcu_01
  19. senza

    senza Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    514
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    zaten daha 2 aylık bir ilişkiymiş salla gitsin bence...eski aşkını unutamamış- ki 7 senelik birşeyi unutmak kolay değil- senden ilgi sevgi görüp egosunu tatamin etmeye çalışıyor...zaten başka dertlerin varmış, bir de onun için üzülme..