antidepresan ve prolaktin hormonu etkisi hakkında bilgisi olan varmı

Konusu 'Doktorlar, öneriler sorular' forumundadır ve vanilla tarafından 22 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : vanilla
  1. vanilla

    vanilla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    antidepresana başlayacağım ama duydumki antidepresanlar hormonları etkileyebiliyomuş
    benim prolaktin hormonum aşırı yüksek ve antidepresan bunu arttırır mı?
    bu hormonun artışından dolayı sivilcelenme, kıllanma, adet düzensizliği gibi sorunlarla karşılaşır mıyım?
    ilgilerinize teşekkürler
     
  2. 22 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : vanilla
  3. vanilla

    vanilla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    yok mu hiç bilgisi olan:KK43:
     
  4. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : vanilla
  5. vanilla

    vanilla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
  6. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : vanilla
  7. Determined2201

    Determined2201 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2010
    Mesajlar:
    912
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben de antidepresan kullanıyorum ve prolaktin hormonum aşırı yükseldi.169 çıktı ki maksimum değer 23 olması lazım.6 aydır adet olamıyorum ben de yeni öğrendim yüksek olduğunu.
     
  8. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : vanilla
  9. Carina

    Carina Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    herkes de farklı reaksiyonlar oluşabilir. doktorunuza başvurmalı ve en ince ayrıntısına kadar bilgi almalısınız bence en sağlıklısı bu olur :)
     
  10. 24 Haziran 2013
    Konu Sahibi : vanilla
  11. capslocksmith

    capslocksmith Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2013
    Mesajlar:
    428
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    16
    eşim kullnacaktı epey araştırdı, attırıyor. hatta erkeklerde sperm sayısını geçici olarak azaltıyormuş bazıları. ama işin içine para girince kimse gıkını çıkarmıyor bu kitapsızlara!!!

    kimse kusura bakmasın böyle hitap etmemden dolayı...sanırım biz bunun sıkıntısını çekiyoruz. 2 aya belli olacak. eşimde sperm sayısı az çıktı ve hız sorunu var biraz. diğer tüm tesler normal, meni hacmi de normal. 3 yıldır kullanıyor malum bir antidepresanı.
    meğerse araştırdık, gerçekten azalttığına dair çalışmalar var, ama ne hikmetse bir türlü geniş, kapsamlı bir araştırma yapılmamış.

    nolacak ki, tüp bebek, aşılama yapacaklar para gene onlara gidecek. no problem yani!!! aşşağılık herifler...

    araştrma sonuçları aynen bizim yaşadığımızla birebir aynı. meni hacmi normal olur ama sperm sayısı ve hızı az olur diyor araştırmalar. bizde de aynı. ilacı anında bıraktı tabi eşim, bakalım 2-3 ay içinde belli olur inşallah sonuçlar.
     
    Son düzenleme: 24 Haziran 2013
  12. 28 Kasım 2013
    Konu Sahibi : vanilla
  13. zeussa

    zeussa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    7 yıldır prozac kullanıyorum bir türlü bırakamıyorum ne zaman denesen 15 gün sonra yine tahammül gücüm kalmıyor ve ağlama krizlerine başlıyorum.aynı zamanda son 2 yıldır prolaktin seviyem yüksek çıktı.şiddetli baş ağrılarımda var...kesinlikle bağlantısı olduguna inanıyorum
     
  14. 14 Ocak 2014
    Konu Sahibi : vanilla
  15. heredot

    heredot Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    bende 3 yıldır paxil ve ardından zedprex kullanıyorum.cinsel sorunlar yaşıyorum.nişanlım sadece arkadaşım gibi hissediyorum.mutsuzum:KK43:
    karşı cinse ilgim yok.aşk duygum bitti.sizde de böyle sorunlar var mı:KK14: