Antidepresanlar..

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve lakhesis tarafından 11 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  1. lakhesis

    lakhesis Guest

    kızlar 6 ayay yakın zamandır tedavi görüyorum.. daha doğrusu ilaç kullanıyorum.. antidepresan kullnananınız var mı? etki yada düzelmeleri nasıl anladınız? ilacımın dozunu arttırmayı düşünüyorum çünkü işe yaramıyor gibi geliyor bana 20 mg. ben 40 a çıkarmayı düşünüyorum.. ne düşünüyorsanız yazın nolur .. bu konu hakkında olmayabilir tedavi gören herkesin yazmasını istiyorum..
     
  2. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  3. lakhesis

    lakhesis Guest

    SÖylemeyı de unuttum bıde antıdepresanlar hakkında da ne bılıyosanız paylaŞın arkadaŞlar..
     
  4. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  5. Bonus

    Bonus ¬Deniz gören evdeki teras ~~ Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10.904
    Beğenildi:
    44.352
    Ödül Puanları:
    463
    Bende bi 6 ay kullandım sonra bıraktım dozu artırmak çözüm olmuyoki canım artırdıkça daha çok artırayım diyeceksin.

    Uyuştukça daha fazla uyuşmak isteyeceksin.
    Bu ilaçlar bize sadece destek olmalı yani onlarla yaşıyomuşuz gibi düşünmemeliyiz.
    İlaçla bastırılmaya çalışılan duygularımızada ihtiyacımız var.
    Tabiki gerekiyorsa kullanalım ama sürekli ve yüksek dozlarda değil.

    Ben öfke kontrolü için sadece 1 ay bi ilaç kullandım ve 6 kilo aldım. Sorunlarımın yanında birde kendi görüntüme öfkelendim yani.

    20 mg ne kullanıyosun bilmiyorum ama danışmadan artırma dozunu. Eğer dr verdiyse söyle başka bir ilaç verebilir. Kişiye göre etkisi değişir çünkü.
     
  6. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  7. lakhesis

    lakhesis Guest

    doktor vermişti zaten.... ağlama krizleri yaşıyordum:KK43: hala yaşıyorum..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 11 Mayıs 2009
  8. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  9. Bonus

    Bonus ¬Deniz gören evdeki teras ~~ Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10.904
    Beğenildi:
    44.352
    Ödül Puanları:
    463
    Canım çok iyi anlıyorum seni :teselli: eğer ilaçla ilgili bir sorun varsa aklına takılan sor dr una.

    ılaç etkileri 6 ayda görülmeye başlanmış olmalı eğer sen hala 6 ay önceki gibi hissediyorsan mutlaka sor dr una.
    Seni mutlu eden ne varsa ki ne olduğu hiç önemli değil onları yapmaya çalış.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 11 Mayıs 2009
  10. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  11. EU3

    EU3 Guest

    Öncelikle geçmiş olsun canımm...
    Bence kendii kafana göre kesinlikle dou arttırmayı düşünme..Bende 2 yıl önce 10 ay kullanmıştım antidepresan ilacından..Doktorum ilk önce yarım ölçekle başladı ve düzenli aralarla 2 ölçeğe kadar çıkarmıştı...6.aya geldiğimde iyileşme tamamıyle olmuştu..dr ARTık ilacı kesebileceğimizi söyledii..Ama bırakma aşamasıda kademeli oluyorr.Yani bu ilaçlar pat diye arttırılıp azaltılamazz ...Doktorun tavsiyelerine mutlaka uymak gerekir.Ben ilacı 2 alırken...15 gün sonra 1.5 düştümm.15 gün sonra 1 ölçcek..15 gün sonrada yarım ve 15 gün sonrada yarımla bitirdim.İacı bırakma dönemini 2.5 ay sürdü..eğer birden ilacı kafana göre artıtırsan yada azaltırsan...vücudunda yan etkilerr görülür
    :1hug:
     
  12. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  13. yesilim

    yesilim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
  14. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  15. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    doktor onermeden ılac kullanılmaz dozda arttırılmaz saklın kızlar doktor ne derse o
     
  16. 12 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  17. lakhesis

    lakhesis Guest

  18. 12 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : lakhesis
  19. lakhesis

    lakhesis Guest

    elbette canım bana da dedi zaten.. psikiyatrla konuştum bi tane ilacın dozunu arttırın dedi yada günde 1 2 atabilirsiniz dedi. . işte bende değişiklikler yaparmı acaba? yada iyileşecek miyim gerçekten