anway gözaltı kremi kullananlar buraya...

Konusu 'Göz Çevresi Bakımı Hakkında Herşey' forumundadır ve niyeben... tarafından 25 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : niyeben...
  1. niyeben...

    niyeben... Sen bana bakma, ben baktığın yönde olurum... Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    844
    Beğenildi:
    388
    Ödül Puanları:
    123
    arkadaşlar bugün bir tanıdık tavsiye etti.anwayin bu ürünü gözaltı morluklarına inanılmaz iyi geliyomuş.epey anlattı kullanıp gözaltı renkleri epey açılanlar varmış.acaba uygulayıp sonuç alan var mı?fiyatı kırk küsür bir şey. boşuna almayalım...:a015::a015:
     
  2. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : niyeben...
  3. dlrbsk

    dlrbsk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hiç yokmu kullanan yaa ben de merak ettim şimdi ???
     
  4. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : niyeben...
  5. edasu

    edasu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    301
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    Sizin gözlerinizin altındaki morluklar oradaki damar görüntüsünün sebep olduğu morluklar mı yoksa sadece koyu mor bir görüntü mü?Yani göz altında dışarıdan görülen ve mor görüntüye sebep olan damarlarmı var?
     
  6. 17 Ekim 2011
    Konu Sahibi : niyeben...
  7. ReinedelAmour

    ReinedelAmour Euphoria Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.187
    Beğenildi:
    95
    Ödül Puanları:
    153
    Ben de en kısa sürede sipariş edip kullanıcam. elimde başka marka bitsin diye bekliyorum...