aöf ingilizce öğretmenliği

Konusu 'Açıköğretim' forumundadır ve baby_dilay tarafından 30 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    30 Ocak 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  1. baby_dilay

    baby_dilay Yok olmak istiyorum!.. Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.238
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Arkadaşlar aranızda aöf ingilizce öğretmenliği bölümünde okuyan var mı?Varsa beni biraz bilgilendirebilir mi?yerimseniben
     
  2. 30 Ocak 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  3. btl

    btl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bnm abim bu bölümden mezun ablamda bu bölümü okuyor =)
     
  4. 30 Ocak 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  5. ayça_27

    ayça_27 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende o bölümden mezunum.2007 mezunuyum.nasıl yardımcı olabilirm?
     
  6. 30 Ocak 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  7. baby_dilay

    baby_dilay Yok olmak istiyorum!.. Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.238
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Ben de o bölümü okumak istiyorum öss ye gircem bu yıl ne kadar puan alıcam sonra yds ye girmem gerekiyo ondan kaç puan alıcam.Sonra kolay atanıyor diye duyduma.s
     
  8. 31 Ocak 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  9. ayça_27

    ayça_27 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    liseden dil bölümü mezunu olman gerek aksi halde puanın düşer.öss ve yds puanları birleştirip tek puan olarak geliyo en az 330 filan alman gerekiyoo.kpss dende 70 üstü alırsan atanıyosun egitim fakültesinden farkı yok yani.
     
  10. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  11. baby_dilay

    baby_dilay Yok olmak istiyorum!.. Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.238
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Dil bölümü derken anadolu lisesini mi kastettiniz.Bu söyledikleriniz aöf ing öğretmenliği için geçerli dimi
     
  12. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  13. Chelzy

    Chelzy Haydi kalk ayağa, yürü güneşe ! Pro Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    12.808
    Ödül Puanları:
    288
    aöf ingilizce öğretmenliği için yani (İOLP )için lisede alan seçerken yabancı dil bölümünde olmalısınız.fm yada türkçe matematik veyahut sosyal bolumundeysenız sayet puanınız yarı yarıya düşer.
     
  14. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  15. ayça_27

    ayça_27 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet elanie arkadaşımın dedigi gibi hangi liseden mezun olursan ol dil bölümünden çıkışlı olman lazım.aksi halde puanın düşer.buarad elanie sende mi iölp de okuyosun?
     
  16. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  17. Chelzy

    Chelzy Haydi kalk ayağa, yürü güneşe ! Pro Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    12.808
    Ödül Puanları:
    288
    Evet bende iolp okuyorum 4. sınıftayım ve maalesef sınavlara çalışmakla uğraşıyorum :KK43:
     
  18. 1 Şubat 2008
    Konu Sahibi : baby_dilay
  19. ayça_27

    ayça_27 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    allah kolaylık versin canım.4 ün dersleri biraz zor gerçekten.bende geçen yıl mezun oldum ama nasıl mezun oldum bide bana sor.şimdide kpss hazırlanıyorum.başarılar canım.