***aqua Lensler***

Konusu 'Kontakt Lens, Gözlük' forumundadır ve Akitra tarafından 22 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  1. Akitra

    Akitra kelebekk εїз Pro Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5.790
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    bayanlar hala bi lens bulamadım..
    gözümde belli olan yeşil-mavi arası bi lens arıorum yani 2metre öteden kahve durmasın
    buda aqua rengine beni yöneltti asagıdaki resimdeki gibi renk olsa mükemmel olur
    gözüm koyu kahve amazoncolor aqua alsam acarmı acaba?
    sophistic green denedim gözümde görünmedi bilee :çok üzgünüm:
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 22 Ekim 2009
  2. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  3. Akitra

    Akitra kelebekk εїз Pro Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5.790
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    hadi ama hic mi aqua kullanan olmadıııı :1no2:
     
  4. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  5. kxuxllxuxmango

    kxuxllxuxmango Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.491
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende merak edıyorum bu rengi aslında
     
    Son düzenleme: 23 Ekim 2009
  6. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  7. HYT

    HYT Yeni bir hayat... Pro Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    972
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    B&L agua kullanmıştım yani hoş duruo mavi yeşil ama ara renkler çok canlı olmuyor senn istediğin sanırm tam rengini belli eden bi renk.Şuan ise B&l gri kullanyorum çok yakıştırıyorlar kimisi mavi diyor kimisi yeşil daha gri duymadım:)gerçi biraz makyajlada alakalı
     
  8. 3 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  9. lirean

    lirean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bence aqua al
     
  10. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  11. kiki

    kiki minik pisi Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Selam kızlar ben daha az önce Create Eyewear Aqua 2 diye bir lens siparişi verdim netten heyecanla bekliyorum fiyatı da acayip uygundu. Yeni üye oldugumdan resim ekleyemiomusum ama:KK43: mırff!!!
     
  12. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  13. Akitra

    Akitra kelebekk εїз Pro Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5.790
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    aa resim eklesen cok memnun oluruz yaa yerimseniben
     
  14. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  15. kiki

    kiki minik pisi Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    84
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Ben de resim eklemeyi istedim ama daha yeni üye olduğum için 100 tane mesaj yazmam gerekiyormuş ancak ondan sonra resim ekleyebiliyormuşum... :KK43: 100 ü geçince söz buraya resimleri koyucam..zaten resimleri görünce bayılıcaksınız..
     
  16. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  17. EU2

    EU2 Guest

    kiki resim ekleyebilirsin..gelişmiş cevap yazarken eklentiler diye bir kutu var onu seçip bilgisyarından upload edebilirsin
     
  18. 17 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Akitra
  19. Akitra

    Akitra kelebekk εїз Pro Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5.790
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    kiki cevap yazarken cevapla - gelişmiş cevap kısmından
    gelişmiş cevaplamayı sec ordaki eklentiler kısmından resimlerini ekle merak ettim...