Ar adet sancs...

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve ..irem.. tarafından 19 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  1. ..irem..

    ..irem.. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bn 17 yaşındayım,agrıya sebep olacak hiç bi saglık problemimde yok..ama ne zaman adet olsam o bi hafta hastalıklı gibi dolaşıyorum,aşırı sancılı geçiyor..hele dışarı çıkıyım havada güneşliyse aşırı yanma ve agrı hissediyorum,saç tellerimin dipleri bile yanıyor daha dogrusu kaynıyor..agrı bacaklarımda oluyor ama nası bi agrı anlatamam,o an bacagını keselim geçcek deseler kesin derim..neden böyle oluyor yafff
     
    Son düzenleme: 19 Eylül 2009
  2. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  3. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    usutuyo musun?
    ayaklarin ciplak yere basmaman lazim regl olmadan 10 gun onceye kadar..
    ilik dus alip rahatlaman lazim..
    bitki caylari ayaginin altina sicak su torbasi koyabilirsin..

    ben de senin gibiydim doktora gittim ilac kullandim baya bi hafifledi gibi.. yine agriyor ama yataktan cikabiliyorum hic olmazsa.
    doktor kontrolunu ihmal etme derim.
     
  4. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  5. ..irem..

    ..irem.. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet ya herkes üşütüyormusun diyor..olabilir..yazın çıplak ayakla yere basarım..ama kışın???kışında aynı agrı oluyor..ama sadece akıntı esnasında..bide kanama gelecegini anlıyorum hissediyorum ve direk wcye koşuyorum..doktora daha önce gittim ama fazla bişe söylemedi..yine dindiriyorum kakao ve bitki çaylarıyla ama o bi hafta evden çıkamıyorum..şu an okuyorum ama işe girdigimdede öyle olursa kavulurum mafoldumben
     
  6. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  7. EU2

    EU2 Guest

    Adetlerin kaç gün sürüyor canım? gaz falan oluyor mu karnında çok ?
     
  8. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  9. ..irem..

    ..irem.. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    adetim tam 7 gün sürüyor ilk 3günü sürekli akıntı sonra yavaşlıyor..gaz oluyor ama agrımın derdinden hiç dikkat etmedim sıklıgına..neden ki?gaz bi belirtimi?
     
  10. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  11. EU2

    EU2 Guest

    Kanaman çok oluyor mu yani gün içinde çok fazla ped kirletiyormusun ?gaz derken karın şişliği oluşuyormu karnında çok ?
     
  12. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  13. chaiga

    chaiga Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    238
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    gaz fecii ağrıya sebep olur cnm.. tilkiyi içinde tutmayacan çıkarmak lazım derdi rahmetli babaanneciimdelikafaduldendelikafadulden
     
  14. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  15. EU2

    EU2 Guest

    Canım gaz çıkaramamaktan bahsetmedim,hani adet zamanlarında karın şişmesi olur,gaz olur karında ya onu kastettim.
    Buscopan ve spazmol işe yarayabilir canım.Veya 500 mg lık novaljin tablet.
     
  16. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  17. Hamiye

    Hamiye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    737
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    En doğrusu bir doktora gitmeniz.Mutlaka kullanacağınız bir ilaç filan verecektir.
    Ah canım o sancıları çok iyi bilirim.Nasıl çekerdim,müthiş sancım olurdu.
    O kadar çok olurduki adetimin ilk günü okula gidemezdim.
    Hele liseyi yatılı olarak okudum , mutlaka adetin ilk günü revirde olurdum.
    Rengim simsiyah olur , ilk gün hayattan muaf yaşardım.
    Annem dr a götürmüştü ,ilerde çocuk sahibi olmamı etkiler diye korktu ki ,
    Hiç unutmuyorum dr la annem konuşuyor,dr '' sağlıkla ilgili hiç bir sorun yok ,evlenince geçer , hemende hamile kalır ''demişti.
    Adam nasıl anlamış valla evlenince çok şükür hiç sancı yaşamadım , evlendim ilk ayda hamile kaldım.
     
  18. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ..irem..
  19. EU2

    EU2 Guest

    Evet doğum sonrası bir süre için bu ağrı geçer.Nedeni de prolaktin süt hormonu yüzünden bir süre adetler kesilir çünkü..
    Adet ağrılarının sebepleri rahimde bulunan myomlar,endometriozis,adenomyozis,rahimdeki yapışıklıklar olabilir.iyi bir dr a gidip ultrason muayenesine gitmek gerekir..