Ara kanamalar

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve deryacam tarafından 18 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    18 Kasım 2008
    Konu Sahibi : deryacam
  1. deryacam

    deryacam Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar; olması gereken adet dönemi haricinde ara kanama yaşayanımız mutlaka olmuştur. peki bunun tek sebebi rahim yarası mıdır? yaklaşık 4 aydır ilaç kullanıyorum. fsh yüksekliği için bu 4 aylık sürede 4. ilacı değiştirdim.

    ilaç bitimi sonrasında olması gereken regl bazan sapıtıyor. özellikle bu son ay yaşadığım kanamalara hiç anlam da veremedim. 2-3 gün süren hafif kahverengimsi kanama türü bişey yaşıyorum ki bu bazan 1-2damlalar halinde gelen kana dönüyor. bazan 8-10 gün ara verdikten sonra bu kanama benzeri şey tekrarlıyor. ped koyuyorum hemen ama okadar hafif bir kanama ki ped bile kirlenmiyor ....

    sinirlerim laçka oldu ya... doktoro son gittiğimde 3 ay sonra tekrar tahlile gel diyerek topluca ilaç yazmıştı. trisequens isimli ilaca başladım bukez. bu ilaç öncesinde de adetlerde sorun yaşıyordum da bu ialç sonrasında bu ara kanamalar daha da çoğaldı..

    hele bugün 3. gün ve sanki kum döküyormuş gibi bir döküntü tarzı kahverengi kırmızı karışımı kanama yaşıyorum... 8-9 gün önce de kahverengi kanama olmuştu.... iyice sinir harbi yaşıyorum...

    birde derler ki sakin olacan, dert etmeyeceksin ki bu hormonlar düşük çıksın.... gelde deli olma şimdi....

    sahiii; içinizden benzeri durumla karşılaşan oldumu? bu triseguens isimli ilaçmı etkiledi beni yoksa başka bişey mi var? noluurrr bi şey söyleyin kızlar yaaaaaa:KK43:
     
  2. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : deryacam
  3. osmak

    osmak Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    arkadasım bu konuda bi bilgim yok belki ilacın yan etkisidir hamile olabilirmisin bilmiyorum umutlandırmak istemem ama Allah yardımcın olsun gelişmelerden haberdar et bizi
     
  4. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : deryacam
  5. eliffffffff

    eliffffffff Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    merhabalar.... ben yeni katıldım aranıza.forumu okunca çok beğendim doktorlardan daha aydınlatıcı oluyor.birşey soracağım eğer benle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum.1 yıllık evliyim.korunmamamıza rağmen hala çocuk sahibi olamadık.doktora gittik.eşimde birşey çıkmadı.bende troit var ancak tefor kullanıyorum hormonlarım normal düzeyde.bir de her adetin 12-13-14-15. günleri hafif kanamam oluyor.doktor nedenini bulamadığını hormonal bir durum olduğunu söyledi.klomen, duphasto, progestan kullandım.progestan geçici olarak kanamayıı kesiyor o kadar.sizce sorunum ne?bu yüzden mi hamile kalmadım.doktorumu değişreyim mi yoksa beni deneme tahtası yapmasına izin mi vereyim...şimdiden teşekkürler.
     
  6. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deryacam
  7. bulut

    bulut Allah büyüktür.. Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    747
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    aynı dert bende de mevcut çok sinir bozucu ben 2 senedir böyle çekiyorum içmediğim hormon hapı kalmadı şu an trisequens kullanıyorum 2 kutu içmem lazım 1.kutunun beyazlarında yine kahverengi sinir bozucu akıntılar gelmeye başladı offf ne yapıcamı bilmiyorum bu 2 kutu bittikten sonra bebek istiyorum acaba olur mu????
     
  8. 28 Aralık 2008
    Konu Sahibi : deryacam
  9. EZGXIXXIXXIX

    EZGXIXXIXXIX Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bendede adetimin 1.gününde yasmine basladım su an 18gunundeyım ve kahverengı akıntılar kanamayla karısık kimi zaman az cok hıc durmadan hergun devam etti çok sinir bozucu.bnmde fsh ve lh hormanlarım yuksek oldugu ıcın kullanıyordum daha önce myrolan ondan önce gynelle hıcbırınde olmamıstı yasmınde oldu.
     
  10. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deryacam
  11. Veronika

    Veronika Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    kızlar zannediyorum ben yaş olarak sizlerden epey büyüküm, bu yüzdende tecrübem daha fazladır sanıyorum. ben bu ara kanamayı senelerce çektim.zorluğunu, sıkıntısını iyi bilirim.almadığım ilaç,hormon kalmadı.onların yan etkileri ve sıkıntılsıda cabası.tetkiklerimde hiçbirşey çıkmıyordu,ilgili organlarımın gayet temiz sorunsuz olduğunu söylüyorlardı.çok şaşıracaksınız ama en sonunda çareyi psikiatristte buldum.çok hassas kadınlarda olurmuş bu. aşırı stres,aşırı üzüntü hatta aşırı sevinç bile yapıyormuş. doktorum antidepresan ilaç verdi . bunu enaz 2 sene kullanacaksın dedi.daha ilk 2 ,3 ayda kanamalarım bitti.doktor kontrolünde 2 sene ilaçlarımı kullandım. şimdi çok şükür çok iyiym.
     
  12. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deryacam
  13. bulut

    bulut Allah büyüktür.. Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    747
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Ya ara sıra bende düşünüyorum stresten mi diye ama önceden de stres yaşıyordum o zaman niye olmuyordu da sonradan çıktı.Çok sinir oluyorum ya offf
     
  14. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deryacam
  15. bulut

    bulut Allah büyüktür.. Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    747
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    peki bu durum çocuk olmasına engel bir durum mu?Yani bu şekilde hamile kalınabilir mi acaba ?????
     
  16. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deryacam
  17. bulut

    bulut Allah büyüktür.. Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    747
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Kızlaaar okuyan yok mu çok sinirlerim bozuk bu ayda adetten 6 gün önce geldi bu kahverengi ve kırmızı karışımı lekeler ya aranızda aynı sorunu yaşayıpta çözüm bulan varmı ben bulamadımmm içtiğim haplar fayda etmiyorr.Lütfen yardım :çok üzgünüm:
     
  18. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deryacam
  19. kitty_n

    kitty_n Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    808
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar,evet ben de adetimin ilk günü yasmin aldım,evleneceğim için adet tarihimi ayarlamak adına aldım.ama 4 tane hap kaldı kutuda,şu anda 2 gündür pembe pembe akıntı geliyor.zaten ben 2 tane hap kalınca bırakıp,adet olucaktım ona göre ayarlamıştım.şimdi bu regl mi oluyor??hapı bırakınca regl olmicakmıyım anlamadım.ahaytımda ilk defa oluyor böyle bişey.sinirim bozuldu.ama yasmin kullanan 2 evli arkadaşımda da aynı şikayeti duymuştum hatta şaşırmıştım ne alaka diye.şimdi başıma geldi.eğer düğün günü de regl olursam napıcam.lütfen yardım edin........ senağlama