Aradm pantolonu bulamyorum

Konusu 'Beni Baştan Yaratın' forumundadır ve missfener19o7 tarafından 29 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  1. ya arkadaslar ben bol bı kot pantolon pantolonun ag kısmı asagıda ve bol pacaları lastıklı
    yaa bı kac kısıde gordum ama bulamıyom lutfen yardım eden nerde bulabılırım
    boyle sekılde pantolonun desenlılerıde var lutfen yardım :Saruboceq:
    nette aradım bulamadım
     
  2. 29 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  3. Suko

    Suko Guru Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.717
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    348
    ben de bu tarz bir pantolon arıyorum....valla bilenler yazarsa çok sevinirim....
     
  4. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  5. sevsevil

    sevsevil tomurcuğum çiçek açtı Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2009
    Mesajlar:
    943
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    oxxo'ya baktınız mı? orada var ben aldım bi tane...
     
  6. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  7. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Bershka'da dediğinize benzer bir kot pant.var.Bilek kısmı lastikli,ama çok bol değil kalıbı .zemuszemus
     
  8. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  9. gi.em

    gi.em Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.138
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    pasajlara filan bakın kesin vardır benim bulunduğum yerde sadece yaz döneminde bu tür pantolonlar satılıyor
     
  10. 5 Kasım 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  11. Feronia

    Feronia İyi ki varsın :) ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.817
    Beğenildi:
    47
    Ödül Puanları:
    78
    Bi şey dicem amaa gülmeee:))
    Sadece bol kot bulabilirsen al ve paçalarına lastik taktır:)
    Ben aldığım eşorfmanların bir kaçına öyle yaptım ayrıca bi kaç pantolonumada:)
     
  12. 9 Kasım 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  13. johnnybravo

    johnnybravo fevkaladenin fevkindeyim Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    10.118
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    önden fena değil ama arkadan inanılmaz iğrenç duruyo hani koyunların arkalarında kuyruk oluyoya böle kocaman sarkık bişe aynı onlar gibi benim fikrim tabii pasaj içinde tipitip pant satan yerler oluyo oralarda olabilir undergrand varsa ankarada ordada olabilir
     
  14. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  15. KKdeLySi13

    KKdeLySi13 Guest

    ıstanbul bakırköyde adım bası heryerde var o pantolonlardan..
     
  16. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  17. KKdeLySi13

    KKdeLySi13 Guest

    bende öle bisi almak için gitmistim oraya ama daha farklı modeller görünce dayanamadım aldım. ama kendime deqil kuzene buda bi fotosu..


    [​IMG]
     
  18. 27 Aralık 2009
    Konu Sahibi : missfener19o7
  19. swell

    swell Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2009
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bunlar heryerde var nerde bulamadın ki