Aralık 2008- bebişlerimiz en cok anneye mi?yoksa babayamı benziyo?

Konusu 'Aralık Anneleri' forumundadır ve edam_y tarafından 7 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  1. edam_y

    edam_y üç kişiliğiz artık:) Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.964
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bebişlerimiz en cok kime benziyo acaba?.mesela benim oğluşum tıpkı baba sının aynısı.hiç bana benzeyen bi tarafı yok.sanki 9 ay sadece boşuna hamallık yapmışım gibikaydirigubbakcemile3delikafaduldensizlerde nasıl benim durumumda olanlar varmı acaba
     
  2. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  3. lora

    lora buyrun benim!!! Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    aynen edacim benim oglumda tipki babasinin kopyasi ben bana sen sadece tasimissin gerisi hepsi babadan diyorlar ama iyiki babasina benzemis kusum
     
  4. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  5. SZK

    SZK Aşkım ve Aşkım Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    994
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yaz gelince eşime üzerinde "copy" oğluma üzerinde "paste" yazan birer tişört yaptırıp giydiricem.. :roflol:
    Halbuki kız halay aoğlan dayıya derler.. Anlayacağınız benim oğluş da babasının fotokopisi gibi..
    bazen eşime "ya sen bu çocuğu başka birinden mi yaptın" diyorum.. O derece benle alakası yok yani.
    en çok da "hımm demek sen eşini daha çok sevmişsin" diyenlere kılım.. Çok üzgünüm çoook
     
  6. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  7. ilkim_1983

    ilkim_1983 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.336
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benim kızımda aynı babası.ama gülüşü,elleri ayakları ben aynı
     
  8. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  9. byata

    byata Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    379
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Benim 2 oğlumun da hem bana hem de babaya çok benzeyen tarafları olmalı ki beni gören bana, eşimi gören eşime benzetiyor. Eşimle yakın tipleriz heralde...CADIARZU
     
  10. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  11. miss12

    miss12 aşkların♥en♥güzeli♥KAYRA Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.139
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bu kız halaya oğlan dayıya.. kız babaya oğlan anneye durumu küllüü palavraymış bizimkide fırtlayınca anladık.. :roflol: tamam babaya benzesin dedim göz rengi gamzesi ondan olsun dedim ama burnundan hıkkk desinde demedimki yanii.. sengözlerimebaksanab şimdi çok kıskanıyorum hiç bana benzetmediklerinde. senağlama bana benzeten olunca alnınından öpesim geliooo.. :lepi: halbuki eşimle birbirimize benziyoruz evlenirken yuhh ama akrabamısınız diyen bile çoktu ama ı ıhh.. ona benziyo. umutluyum büyüyünce bana benzicek. benle kala kala evde kesin benzeticem :roflol: nasılsa daha çok değişcek tiplerii. hıhhhhhh
     
    Son düzenleme: 8 Nisan 2009
  12. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  13. ZeaMays

    ZeaMays ♥♥♥canlarımsınız♥♥&# Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.183
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    biri bana, biri babaya benziyor:jeyyar:
     
  14. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  15. miss12

    miss12 aşkların♥en♥güzeli♥KAYRA Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.139
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kız ortadan 2ye çatlayalım diyemii söylüyon kaydirigubbakcemile3
     
  16. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  17. edam_y

    edam_y üç kişiliğiz artık:) Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.964
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    çatlatırlar bunlarkaydirigubbakcemile3delikafadulden canımm
     
  18. 8 Nisan 2009
    Konu Sahibi : edam_y
  19. SZK

    SZK Aşkım ve Aşkım Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    994
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Hakikaten yaa Şeniz
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.