Aralık 2008- doğumdan sonra saçlarınız dökülüyormu????

Konusu 'Aralık Anneleri' forumundadır ve Elvira tarafından 15 Mart 2009 başlatılmıştır.

    15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  1. Elvira

    Elvira acı sözler dilin dikeni Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.967
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    aralık annelerim doğumdan sonra saçlarınız ne alemde dökülmeye başladımı yada dökülmemesi için birşey uyguluyormusunuz. yardım edin bana çünkü yakında kel kalıcamsenağlama
    çocuğumun bezinin içinden bile saçım çıkıyor o kadar yani.:1shok::1shok:
     
  2. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  3. husran

    husran Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benım de savçlarım dokuluyor. ama genel bı sorun bu. komşum cılt doktoru sordum napabilirim diye. emzirdiğim surece hıç bı şey yapamayacağımı soyledı, ilaç kullanmamı istemiyo. zaten hormonal bı şey zamanla duzelır dedi. meraklanma gayet doğal bı surec
     
  4. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  5. Elvira

    Elvira acı sözler dilin dikeni Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.967
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    o zaman bekliycez epeyce. umarım çok kel kalmadan düzene girer.
     
  6. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  7. nurgunhan

    nurgunhan 2. melegini bekliyor :) Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.342
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    148
    ya canım neden doğumdan sonra saç dökülürki..hiç duymadım böyle bişi ..bir doktora gitsen belki doğumla alakalı değildir fisfisfis
     
  8. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  9. Elvira

    Elvira acı sözler dilin dikeni Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.967
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    gitmedim dr filan ama düşünmüyor değilim. fakat eskilerde öyle diyor doğumdan sonra dökülür diye. hatta hamileyken çok gürleşmişti şimdi tomar tomar dökülüyor.
     
  10. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  11. husran

    husran Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla ciltçi doğal olduğunu soyluyor hamıleyken saclar gayet sağlamdı hıç dokulmuyodu, doğumdan sonra avuç avuç. hormonlarla ılgılıymıi.. kaynak sağlam. merak etme sen:)
     
  12. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  13. Elvira

    Elvira acı sözler dilin dikeni Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.967
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    sağol canım valla biraz rahatladım.
    birşey daha sormak istiyorum aktarlarda satılan bir sürü yağlar var acaba alsam(hangiside bimiyorum ama) olmazmıki süt verirken bi sakıncası olurmuki
     
  14. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  15. nurgunhan

    nurgunhan 2. melegini bekliyor :) Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.342
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    148
    canım ihmal etme lütfen .. ben hiç duymamıştım böyle bişi..ilacı tedavisi falan vardır mutlaka..ilerlemeden hemen gitmelisin..:1hug:
     
  16. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  17. Elvira

    Elvira acı sözler dilin dikeni Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.967
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    inşallah ilerlemez yoksa çok üzülürüm.
     
  18. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elvira
  19. nurgunhan

    nurgunhan 2. melegini bekliyor :) Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.342
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    148
    korkma canım Allahın izniyle ilerlemez..stres daha çok tetikliyor unutma..Yanlız genede ihmal etme.mutlaka ilk fırsatta bir muayeneye git..

    Bende bel ve sırt ağrılarımdan dolayı uzun süre ihmal edip dr. gitmedim..malesef bu ihmalim sonucunda fizik tedaviye başlamak zorunda kaldım..keşke başlarda gidip önlemini alsaydım..