Aranizda açik lise öğrencisi olan varmi arkadaşlar.zor bu yaşta ya:(

Konusu 'Lise' forumundadır ve AR_YA tarafından 1 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    1 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  1. AR_YA

    AR_YA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ARANIZDA AÇIK LİSE ÖĞRENCİSİ OLAN YADA BİTİREN VARMI ARKADAŞLAR TEKRAR BİR AZİMLE GİTTİM KAYIT OLDUM.İSTEKLİYDİM DE..3 YIL ÖNCE DE KAYIT OLDUM ÇALIŞMADIMA DERSLERE SINAVA GİRMEDİM EĞER GİRSEYDİM DEVAM ETSEYDİM ŞİMDİ BİTMİŞTİ.SİL BAŞTAN HEP.17 YAŞINDA EVLENDİRİLİNCE LİSE 1 DEN BIRAKTIM OKULU.ŞİMDİ KALDIĞIM YERDEN DEVAM ETMEK İSTİYORUM AMA..Bİ YANDAN DİYORUMKİ BU YAŞTAN SONRA NE OLACAK BİTSE SANKİ..İŞ DESEM ÜNİVERSİTE MEZUNLARI BİLE BOŞTA ASLINDA.BİRAZDA BU SEFER KAYDOLUŞUMA KIZIM SEBEP OLDU.O DA LİSEYİ 3 TEN BIRAKMAK ZORUNDA KALDI HAYATININ BİZİM BABSIYLA AYRILIĞIMIZ ONUN DA GİDİŞATINI BOZDU ERKENDEN EVLENDİ.ÇOCUĞU OLDU.BEN ÇOK ÜZÜLDÜM BUNA VE AÇIK LİSEYE YAZILIP ZAMAN KAYBETMEDEN TAHSİLİNİ TAMAMLAMASINI İSTEDİM VE BİRAZDA ONA HIRS AZİM VERMEK İÇİN ÖRNEK OLMAK İSTEDİM.VE KAYDOLDU.DERS TE ÇALIŞIYP ÇOK GÜZEL İSTEKLİ VE HAYALLERİNE DEVAM EDİYOR GELECEK İÇİN.HATTA BENİMLE DALGASINI BİLE GEÇİYO.İNEK OL ÇALIŞ DİYE:KK43: AMA BENİM İÇİMDEN HİÇ KİTABI AÇMAK GELMİYO GENE..KAFAM ÖYLESİNE DOLU Kİ AKLIMA AÇTIĞIM ZAMAN DERSLERİN EN BASİTİ BİLE GİRMİYOR...BUNU BAŞARAN VARMI YANİ GEÇEN NASIL BAŞARDI VE NASIL PROGARAMLADI KENDİNİ ARKADAŞLAR..TAVSİYE YARDIM FİKİR NE VARSA SÖLEYİN NE YAPİM NASIL YAPİM..BU ŞEKİLDE BAŞRAMAM BAŞARAMAZSAM...İŞİM ZOR HANİ Bİ TABİR VARDIR YA KURT KOCAYINCA KUZULARIN MASKARASI OLUR BİRAZ ÖLE OLCAM BU İŞİN SONUN DA GALİBA BEN:çok üzgünüm::dance:
     
  2. 1 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  3. AR_YA

    AR_YA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yani şimdi aranız da bir tane bile açık lise öğrencisi yada mezunu yokmu şimdi:a015:yani bana bu konu da fikir verecekte yok:a015:
     
  4. 1 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  5. AR_YA

    AR_YA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hala bi cevap bekliyorummm..daha çok bekleyeceğim sanırım:çok üzgünüm:
     
  6. 1 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  7. temmuziki

    temmuziki Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    8.634
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    153
    uzun bi aradan sonra derslere adapte olmak zor olabilir
    özellikle sayısal dersleri görmeye görmeye insan köreliyor dogrusu
    yaşınızı bilmiyorum ama okumanın yaşı yoktur
    biraz çabalayın olmaz diye bişi yoktur
     
  8. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  9. thyanel

    thyanel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    174
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ilginçtir ki en az görüntülenen ve msj yazılan konu "eğitim ve kadın". kadınlarımız eğitimli olsun diye bas bas bagırırken kendileri istemiyor ki ne yazık ya.

    soruna gelince arkadasım benim bi ablam var 45 yasında ilkokul mezunuydu ortaokulu açıktan bitirdi şimdi lise sonda. o bildigim kadarıyla trt 4 ün yayınlarını takip ediyor sınavlarda da hocalar epey yardımcı oluyolarmış. bence hiç moralini bozma ve sakın bir defa daha pes etme ben çok saygı duyuyorum böyle okulu yarıda bırakmak zorunda kalıp sonra yaşını başını dert etmeden kaldıgı yerden devam edenlere gerçekten. istedikten sonra başarılmayacak hiç bir şey yok. üni bile bitirirsin açıktan elinde diploman olduktan sonra her kapı daha rahat açılır. evet kafanı vermen gereken bir sürü şey var sabahtan aksama oturup 15inde liseliler gibi ders çalışamazsın tabi ama dediğim gibi trt4 yayınları oldukça faydalı oluyor diye biliyorum.

    tebrik ediyorum tekrardan. keşke herkese örnek olsa bu. sevgiler. a.s.
     
  10. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  11. yldz

    yldz kardelen Üye

    Katılım:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    233
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bence böyle karamsar olmayın.unutmayın ki her şeyim başı istemek,yaşınız kaç olursa olsun.
    biraz zorlanabilirsiniz ara verdiğiniz için ama bu yapamazsınız anlamına gelmez.
    azimli olun gerisi gelir.insanın istedikten sonra başaramayacağı şey yoktur...
    a.s
    Başarılar...
     
    Son düzenleme: 7 Kasım 2008
  12. 7 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  13. yldz

    yldz kardelen Üye

    Katılım:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    233
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bu arada benim eşimde lise terkti.
    bu sene kayıt yaptırdı o da genel kültür bölümüne.
    Bu seçmeli dersler hakkında bilgisi olan var mı?
    Seçmek zorunda mıyız?
    Tavsiye edebileceğiniz dersler neler? kolaylık ya da işe yararlık açısından.
    ilk kez ilgileniyoruz bu konu ile kredi yöntenimi pek anlamadım.yardınlarınızı bekliyorum
     
  14. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  15. Ally

    Ally Vadideki Zambak Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.072
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Bende liseyi dışardan bitirdim eşiniz lise terkse daha önceki okulundan kredi gelir büyük ihtimalle ama kaç kredi gelir bilmiyorum. Kredi eşinizin okuduğu bölüme göre değişir düz liselerde daha düşük oluyo bildiğim kadarıyla seçmeli derslere gelince ben kredimi tamamlamak için almıştım birkaç tane ama sistem değişti mi nasıl oldu bilmiyorum siz semtinize bağlı olan halk eğitime bir sorun yinede
     
  16. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  17. Ally

    Ally Vadideki Zambak Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.072
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Bence eğer gerçekten okumak istiyorsanız kafanıza koyduysanız okursunuz. Bu yaşta ne demek okumanın yaşı yoktur bence, insan her yaşta kendini geliştirmeli :eek: ben açıköğretime kayıt yaptırdığımda o kadar berbat bir psikolojideydim ki evde herkes yapamıycağımı düşünüyodu çünkü lisede okuldan atılmıştım :mymeka: geç anladım okumanın değerini şimdi ise yine dışarıdan üniv. okuyorum bana yapamazsın diyenler artık beni takdir ediyo. Hem deneyin içinizde kalmasın bence biraz azimli olun yeter a.s.
     
  18. 9 Kasım 2008
    Konu Sahibi : AR_YA
  19. zemus

    zemus şöfeer Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.938
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    canım ablacım bende yarım kalan eğitimime ortaokuldan başlıyorum ve canım tahmini 6 senede bitiyo inan çok istiyorum ders yapmayı ama zamanım çok kıstlı okula giden oğlumun dersleri ev işi birde yaramaz küçük oğlum, iş derken zamanım olmuyo sınavlara az kaldı .. benim yaşım 25 lise bitince 30 yaşımı geçicem habide üniversite olursa 35 yaşıma kadar okucam ..