Aranzda Doktor varsa bana yardmc olabilir mi?

Konusu 'K.B.B. - Kulak-Burun-Boğaz' forumundadır ve ravzanur tarafından 24 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  1. ravzanur

    ravzanur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    benim derdim bogazimdan.usutmuyorum ,soguk bisey icmiyorum ama bogazim acayip agriyo iltihap yok agiz kokusu yapiyo ama ben stres yasayinca hemen sisiyo ,,sizce n olabilir?yardimlariniz icin bastan tesekkurler
     
  2. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  3. ravzanur

    ravzanur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    kizlar yardimci olabilecek kimse yokmu doktor dediysem belki benim gibi sorunu olupta cozum bulmus arkadaslarda olabilr .ramazandan sonra dr.gitcem allah izin verirsee
     
  4. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  5. canayakxixn

    canayakxixn Bir Nefes&Düş Gibi Pro Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.945
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Canım geçmiş olsun.Genelde boğazımız üşütmekten soğuktan şişer ağrır bildiğim kadarıyla.Ama seninki farklı bir durum.Sanırırım boğaz kültürüyle anlaşılır.Birde nodül olabilir.En kısa zaman da uzmana başvurabilirsin.Yoksa eziyet olur.....opuyorumnanaktan
     
  6. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  7. ravzanur

    ravzanur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canim tesekkurler .ama bunu ben uzun zamandir kendimde takip ediyodum sinirlenince bogazim kuruyo ve hemen sisiyo..ramazanda gidemem ki .acaba yarin oruc tutmasamda gitsemmiki cunku bayagi rahatsiz ediyo yutkunamiyorum bile
     
  8. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  9. ravzanur

    ravzanur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    neyse herkez iftar aciyo galiba yoksam yardimci olurlardim benim k.k arkadaslarim:1hug:
     
  10. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  11. ravzanur

    ravzanur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    niye actimki bu konuyu kimse yardim etmiyo..desenize belki bu konu hakkinda bilgi yokk..
     
  12. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  13. ravzanur

    ravzanur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    kimseden bir yorum yokk.. heyy kimse beni duymuyomuuuCADIARZUCADIARZU
     
  14. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  15. ravzanur

    ravzanur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.129
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    k.k. yoneticileri benim konumu kapatmanizi rica ediyorum tesekkurler:1hug:
     
  16. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  17. çxixlgxixn_bedixsx

    çxixlgxixn_bedixsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bademcik iltihabı olabilir benim aklıma ilk gelen bu.bir iltihap war büyük ihtimalle orada kronik hale gelmiş tedavi görmemişçünkü koku yapması büyük ihtimalle bunu gösteriyor.ya da bazen kesecikler oluşur yemek borusunda cep gibi burada yemekler birikir ve koku yapar.muayene etmeden hiç bir şey kesin olarak söylemek mümkün değil bir sürü ihtimal war bu durumda.
    bu arada ben tıp öğrencisiyim:)
     
  18. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ravzanur
  19. Esra

    Esra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.331
    Beğenildi:
    4.192
    Ödül Puanları:
    238
    farenjit de düşünülmesi gereken bir ihtimal bence (keşke doktor olsaydım canım ama malesef:)