Aras-Rüzgar-Poyraz Hangisi Sizce????

Konusu 'Bebeklerimizin Cinsiyetleri ve İsimler' forumundadır ve surem tarafından 18 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  1. surem

    surem biricik oğlum aras'ım.. Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    979
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar bunlar oğluşuma düşündüğüm isimler özellikle ARAS ama babasıyla anlaşamıyoruz..Aras Kargo diye dalga geçerler diyor ama ne yapalım canım kötü bişey değil ya bi şirket sonuçta...öneriye ihtiyacım varrr lütfenn:KK43:(:-)CüvCüv:
     
  2. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  3. SultanSena

    SultanSena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    459
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    valla canım ben bu tarz isimleri pekbeğenmiyorum ama illede bi seçim yapmam gerekirse aras daha hoş gibi.
     
  4. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  5. surem

    surem biricik oğlum aras'ım.. Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    979
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    neden kimse cevap yazmıyo:KK43:((
     
  6. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  7. surem

    surem biricik oğlum aras'ım.. Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    979
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sağol canım umarım aras koyabilirim:)
     
  8. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  9. shiftcan

    shiftcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.157
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    113
    direk başlıktan aklıma aras kargo geldi. rüzgar güzel ama ona da herkesin dili dönmüyo sondaki a yı kalın okuyunca tuhaf oluyo. poyraz derim:)
     
  10. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  11. nicole78

    nicole78 pamuk şekerlerim.... Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.559
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    153
    bence rüzgar...
     
  12. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  13. surem

    surem biricik oğlum aras'ım.. Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    979
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    poyraz karizmatik ve güçlü bi isim,bakalım ne olacak:)
     
  14. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  15. surem

    surem biricik oğlum aras'ım.. Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    979
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hımm,görüşler hep farklı geliyo..çoğunluk ne olacak çok merak ediyorum...
     
  16. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  17. Sabriye_1970

    Sabriye_1970 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Aras diyorum ben.
    Benim aklıma Aras kargo gelmedi mesela..

    1. Aras
    2. Rüzgar
    3. Poyraz
     
  18. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : surem
  19. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    aras :asigim: