Ardışık transfer????

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve butterfly 's' tarafından 8 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  1. butterfly 's'

    butterfly 's' gözümdeki yaşsın bebeğim Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.784
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bu konu hakkında araştırma yapıyorum.bilgisi olanlar veya yaptıranlar yazsın lütfen.... :kahve:
     
  2. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  3. simten81

    simten81 zarif anne olucam Üye

    Katılım:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.016
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
  4. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  5. butterfly 's'

    butterfly 's' gözümdeki yaşsın bebeğim Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.784
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkürler simten.
    daha önce böyle bir konu açıldığını bilmiyordum.
    moderatör arkadaşlar silebilir konu tekararı olmuş pardooonnnnn
     
  6. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  7. ozlem483

    ozlem483 Bir MELEK Diliyorum... Pro Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.316
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben ılk defa duydum boyle bısey mı varmıs ama tek embrıyo koyuluyo artık yasak olabılır mı acaba deyılse cok ıyı bısey hıc olmazsa sansımız artar...
     
  8. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  9. simten81

    simten81 zarif anne olucam Üye

    Katılım:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.016
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaş yurt dışında galiba.. bizde hala yasak..
     
  10. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  11. ozlem483

    ozlem483 Bir MELEK Diliyorum... Pro Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.316
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    yazılarınıza lutfen dıkkat edın ben sadece dusuncelerı paylastım ayrıca yurt dısında falan deyılım olsamda haberım olmaya bılır cok mu sasırtıca geldı...
     
  12. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  13. ozlem483

    ozlem483 Bir MELEK Diliyorum... Pro Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.316
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ayrıca turkıyede yasak oldugunu bılıyorum tuhaf geldıgı ıcın yazdım topıge dusuncelerımı...
     
  14. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  15. simten81

    simten81 zarif anne olucam Üye

    Katılım:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.016
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    :uhm: butter'flys arkadaş yurtdışında galiba dedim ben. . butter'flys yurt dışında o nedenle yapabiliyor. biz de yasak. arkadaş yerine ben söyledim. bana neysee artıkk..
    yardım etmeye çalışırken bi de laf işittim. yazdıklarıma son derece dikkat ederim
    ama siz okurken aynı dikkati veremiyorsunuz galiba. bu laf nasıl çarpıtıldı hala anlayamadım..
    neyse burada sizle tartışmak değil amacım. topik sahibine yardım etmek istemiştim.
     
  16. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  17. ozlem483

    ozlem483 Bir MELEK Diliyorum... Pro Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.316
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    hayır benım yazımı alıp yazmıssınız ondan yanlıs anlasıldı heralde....
     
  18. 9 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : butterfly 's'
  19. simten81

    simten81 zarif anne olucam Üye

    Katılım:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.016
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    size cevap vermiştim çünkü. neyse arkadaşın 3. denemesi olacakmış bu nedenle
    ardışık transferi araştırıyormuş. umarım herkesin işi yolunda gider ve gelecek anneler gününde bebişleri kucağında bu günü kutlar..................