arı mama vermelimiyim?anne sütü alıyor

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve papatyam_83 tarafından 19 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : papatyam_83
  1. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Allaha şükür bebeğim sütümle kılosu iyi bi şekilde devam edior zaten de mamayı sevmedi mi ne denemelerimde (nie denedinki sütün yeterken demeyin bi ara çok ağladığında aç kaldı sandım verdim:=))) ama şimdi vermiorum.:) püskürttü ağzından sevmedi işte sanırım 4 ay bitcek ayın 1inde bi tanıdık uykusu uzun olsun sen de dinlenirsin demişti bunun için de arada arı mama verirsin dedi şekerliye o hem sever ama allah korusun ya memeyi bırakırsa cesaret de edemiorum şimdi durduk yere ,,böyle bi deneyimi olan var mı düşünceniz nedir vereyim mi ???
     
  2. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : papatyam_83
  3. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ya bi de bu arı mama nasıl bişi hazırlanışı nasıl ??
    hiç bilmiyorum
     
  4. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : papatyam_83
  5. aysem_ayse

    aysem_ayse Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    238
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cnm eger sutun yetıyorsa ben verme derım ama tabı sana kalmıs ben basladıma arımamaya 3 gun once tadına bayılıyor kızım 1sılme yemek kasıgına 1 cay bardagı su eklıyıp kaynayana kadar pısırıyorum sonrada yedıyorum gunde ıkı kez sabah ve aksam
     
  6. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : papatyam_83
  7. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cnm bence de sütün yetiyorsa verme derim.elvin 4 ayını doldurdu.bu hafta ek besinlere başladık. benim sütüm 2 ay önce kesildiği için milupa comfomil mama yiyordu zaten.
     
  8. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : papatyam_83
  9. zeseze

    zeseze Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    845
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sütün varken ne diye vereceksin ki anlamadım ben???bak prof. dr.Hilala Mocan ne diyor:
    Sadece anne sütüyle besleniyorsa ve iyi gelişiyorsa, su verilmemeli. Anne sütünün içinde hücreler var, deniyor ki anne sütüyle birlikte ekstra bir gıda verilirse -ki bu su da olabilir- bu hücrelerin fonksiyonunda azalma ve değişme olabiliyor.
    su bile verilse bu oluyor.
     
  10. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : papatyam_83
  11. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    728
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    vaouv bunu bilmiyordum ,,sağolun arkadaşlar ben 2 ay daha süte devam şükür yettiği sürece devam :=)
     
  12. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : papatyam_83
  13. sgselçuk

    sgselçuk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım arı mama 4 aydan sonra verilebiliyo.4 ay bitmeden başlama.bide o katı bi mama oluyo 6 aydan sonra başla derim ben.şahsen ben öyle yapıcam.zaten arı mamanın içeriği pirinç unu ağırlıklı
    allah sütüne zeval vermesin.yettiği kadarıyla emzir.
     
  14. 30 Mart 2011
    Konu Sahibi : papatyam_83
  15. gkt

    gkt Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    199
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arı mama kullanan var mı? düşünceleriniz neler?
     
  16. 30 Mart 2011
    Konu Sahibi : papatyam_83
  17. dertlisezen

    dertlisezen Previously zederdi Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.319
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    bana bebelac ve hero babyden sureklı bılgılendırme mesajı gelıyor ay ay. oradakı son mesajda bebegınıze pırınc unu vermeyın kof sısmanlamasına neden olursunuz dıyor ben de dıger tahıllı kasık mamalarından almayı dusunuyorum
     
  18. 30 Mart 2011
    Konu Sahibi : papatyam_83
  19. beren34

    beren34 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    509
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım bence bir kere vermeye başla çoçuğu ne kadar kaşıkla beslersen yemeklere o kadar alışıyor sonra hep meme ister ve belli aydan sonra hzıla zayıflıyorlar sütte yetmiyo sen alıştırmaya başla benim gibi pişman olma..
     
Benzer Konular: mama vermelimiyimanne
Forum Başlık Tarih
Bebek Bakımı ve Beslenmesi pirinc suyu ile mama 3 Eylül 2014
Bebek Bakımı ve Beslenmesi Golden goat mama kullanan var mı? 6 Ağustos 2014
Bebek Bakımı ve Beslenmesi 5,5 aydan sonra mama başlatan anneler, günde kaç defa mama veriyoruz? 26 Temmuz 2014
Bebek Bakımı ve Beslenmesi Mama ve su 25 Temmuz 2014
Bebek Bakımı ve Beslenmesi un kavurmasi mamasi icin acil yardim. 24 Temmuz 2014