arkadalar yardm edin ltfen...

Konusu 'Bir önerim var !' forumundadır ve DuyguKemal tarafından 10 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  1. DuyguKemal

    DuyguKemal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    23.09 da erkk arkdaşmlar 1. yılımz olacak ama bn hala ne alacağıma karr weremedm:S ikimznde alışveriş delisi olmamz bu kadar kısa zamnda alcak hiç birşeymn klmamasna sebb oldu:KK43: (cüzdan,parfm,giyim,ayakkabı dışında olsun ltfen) orjinal fkrlerinizi bekliorm kızlar.........buyrunnnnnnnnn
     
  2. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  3. busra58

    busra58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    243
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    düşünüyorum düşünüyorum benimde aklıma gelmiyo..öyle bi orjinal fikri olan varsa bende yararlanıyım ayın 22sinde de benim aşkımın doğum gunu kaydirigubbakcemile3
     
  4. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  5. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.838
    Beğenildi:
    1.678
    Ödül Puanları:
    163
    Site yönetimi acilen ne hediye alsam köşesi oluşturmalı.
    Derdim var köşesinde hediye seçimleri beni güldürüyor.
     
  6. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  7. busra58

    busra58 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    243
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sırnaşık şey isabetli bi düşünce.. bunlar en guzel dertlerimiz herhalde..insaların ne sorunları var ya onların arasında bu biraz sırıtıyo..
     
  8. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  9. PurpleRain

    PurpleRain what if i'm the bad guy? Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.294
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    aklın yolu bir :1ninca:
     
  10. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  11. dove

    dove Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    teknolojiden hoşlanıyorsa elektronik bişeyler alın.. Pek romantik olmadı ama :p
     
  12. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  13. nalansu09

    nalansu09 çatlak patlak yusyuvarlak Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.015
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    vereliniortak
     
  14. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  15. eylos_25

    eylos_25 Oglum abi oluyor.... Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    942
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    108
    resmilerinizden oluşan bir cd slayt gösteri yani ve sizin şarkınız çalıyor fonda tabiki yada büyük resımleriniz ikinizin yan yana cevrcevelerde olabilir...
     
  16. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  17. sabracadabra

    sabracadabra Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    319
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bizim 1. yıl dönümümüzde 24.09 :) demekki 1 er gün arayla çıkmaya başlamışız kaydirigubbakcemile5ben de hediye telaşındayım ama koyu fenerli olduğu için fenerium dan bişi almayı düşünüyorum..forması çok da belki çanta falan olabilir..baktım güzel şeyler var..sen de takımıyla ilgili bi jest yapabilirsin :KK66:
     
  18. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : DuyguKemal
  19. Slinn

    Slinn Zamanla Degil Zamaninda!! Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.738
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106
    yazini cok zor anladim ama sonunda anladim :)) ..ben sana kizimin nisalisina verdigi hediyeyi soyleyeyim istersen bir dusun.. en son hediyesi bir estedisyenden cilt bakimi ve masaj'di nisanlisinda cok hosuna gitdi cok memnun kaldi istersen bir dusun benim kizimda senin gibi enteresan hediyeler secer ama su an unutdum bir cogunu yarin uyaninca bir sorayim hatirlatsin bana onceki hediyelerinide yazarim fikrin olur istersen:KK66: