arkadasim icin kucuk bir yardim (resimlii)

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve yesa tarafından 15 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yesa
  1. yesa

    yesa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    4.008
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadasimin sacinda kizil ustune siyah boya var ama simdi karamel ya da sariya donmek istiyor bunun tek cozumu acici kullanmak mi??? cok yipranir mi saclari ?? bi de regl doneminde boya tutmaz derler ne kadar dogru acaba?? simdiden cok tesekkurler kizlarr


    bu arkadasimin sac rengi

    [​IMG]




    istedigi renk bu (yine forumdan bulduk ) paylasan arkadasa tesekkurler

    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 15 Eylül 2009
  2. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yesa
  3. seseda

    seseda Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    regl donemınde boya yapılmaz.ayrıca açıcı kullanmak gerekir kesınlıkle siyah saçı açıcıyla bile açmak zordur.yıpranır tabikide.
     
  4. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yesa
  5. melodi8

    melodi8 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    224
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    asla o sarıya dönmeye çalışmasın, saçı çok ama çok yıpranır, çünkü o rengin tutması için en açık renge kadar açıcaklar. o nedenle ilk etapta açık kumral açık kahve kadar bir renge boyatsın ikinci boyamada bu rengi yaptırsın saçı yanar söliim..
     
  6. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yesa
  7. @rxuxya@

    @rxuxya@ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    247
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    regl döneminde boya neden tutmuyor bileniniz varmı.
     
  8. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yesa
  9. ArmutTatlisi

    ArmutTatlisi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.070
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    valla ben regl dönemimde boyadım gayette güzel tuttu inanmıyorum ben buna ama başına gelen varsa birşey diyemeyeceğim. saç açıcı kullanmadan bu renge kavuşamaz cnm açıcı ile açıcak ve daha sonra istediği renge boyayacak ama çok fazla açması lazım önce kahve tonları denesin daha sonra bu renge geçsin ama illa istiyorsa yapsın ama saçlarını kestirmek zorunda kalır saçları bakımlı duruyor acele etmesin bence...
     
  10. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yesa
  11. boomba58

    boomba58 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım ben bu resmi paylaşmıştım yrn da saçımı bu renge boyicam ama bnm saçlarım zaten sarı..kuaför bana yıpranır dedi..arkadaşın ton ton açmayı denesin bence..ama iyi bi kuaförse yapabilir adım adım neden olmasın?
     
  12. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yesa
  13. yesa

    yesa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    4.008
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    tum cevap yazan arkadaslara tesekkurler ozellikle BOOMBA58e bu guzel rengi paylastigi icin sizin actiginiz basligi da okudum resminizi de gordum eminim cok yakisacaktir kolay gelsin uzatmak icin cok ugrasti kestirme ihtimaline bile dayanimiyor bakalim karamel tonlarini da dusunmeye basladi son halini de koyarim insallah
     
  14. 15 Eylül 2009
    Konu Sahibi : yesa
  15. boomba58

    boomba58 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ne demek cnm..ben de çok uğraşıyorum..isterse kadayıf olsun saçlarım..yağlarla fln adam edicem..kestirmicem yani...bakalım boyiyinca nsl olucak
     
  16. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yesa
  17. CRAZYWOMEN

    CRAZYWOMEN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yesacım canım benim loreal in efasor diye bi açıcısı var ist.da süvari kozmetikten alıyorum ben daha yeni kzıl saçı açık kahveye çevirdim.açıcıyla açınca sarı turuncu oluyo sonra açık kahve biraz dinlendirincede röfle yapacam.regl döneminde hormonlar değiştiğindn boya tutmuyo tutsada alacalı oluyo yaptım ben ama tutmuyo...arkadaşına selamlar...bu arada siyahtan da açmıştım efasorla.ama 1 kere yapsın o zman hiç yıpranmadı benimki uzun saça 2 pk...saygılarlaaaaa
     
  18. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : yesa
  19. seseda

    seseda Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    ne güzel parlıyor saçları millet öyle parlasın diye neler yapıyo.bn olsam boyamam:-)