Arkadaşım yardımlarınızı bekliyor kızlar;)

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve Sensible tarafından 21 Aralık 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  1. Sensible

    Sensible Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    108
    Merhaba kizlar,

    Yakin bir arkadasimla oturduk sohbet ediyoruz ve derdine care bulmaya calisiyorum, birde sizlere sorayim dedim..

    Bir hafta sonra kendisi Türkiye'ye ailesini ve erkek arkadasini ziyarete gidecek.
    Erkek arkadasi oldugunu benim disinda bir arkadasimiz daha biliyor, yani bunu sadece 2 kisi biliyoruz.
    Neyse bu arkadasimizin birde sinifinda bir kiz arkadasi var. Kendisiyle yakin bir arkadasligi var, fakat ona güvenemedigi icin sirlarini pek acmiyor, aileler yilalrdir görüstügü icin bu kadar yakinlar. Bu kiza erkek arkadasi oldugunuda söylememis.

    Sorun su.
    Simdi bizim arkadas bu kiza yakinda Türkiyeye gidecegini söylemis gecen gün. Kizda hemen atlamis bende seninle gelirim, benimde nisan icin alisveris yapmam lazim beraber gideriz demis. Direkt böyle. Arkadas akrabasinda kalacak gidince, ama bu kiz hic cekinmeden bende gelirim felan demis. Simdi beraber gitseler arkadasim erkek arkadasiyla görüsemeyecek, cünkü döndüklerinde herkese anlatacagini söylüyor.
    Yasadigimiz yer ufak bir yer üstelik laf söz olur diye cekiniyor.

    Simdi arkadasim ne yapayimda gelmesin diye soruyor. Gelme diyemiyorum diyor ayip olur diye. Erkek arkadasi askerden yeni geldi ve uzun süredir hic görüsemediler. Görüsecegimiz günü iple cekerken simdide bu cikti diyor.

    Sizin yorumlarinizi bekliyor kizlar.


     
  2. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  3. nisansu

    nisansu Mahkum bir hayat... Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    474
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    [B]Gideceği yerdeki akrabalarının evinin müsait olmadığını söylesin...
    Onlarla konuştuğunu. Yani eğer sevgilisini görmek istiyorsa onu takmayacak başta canım.Benim en çok kızdığımda bu işte birisi birisinin peşine takılmıyormu uyuz oluyorum.
    İnsanlar ne kadar rahat ya....
    Ben gene düşiniyim başka bişeyde gelirse aklıma yazarım....
    [/B]
     
  4. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  5. glsh85

    glsh85 Guest

    ne rahat ınsan ...
    guzel bı dılle anlatsın kendını
     
  6. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  7. doremi

    doremi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.998
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ay çok sinir bozucu bir durum..
    böyle çağırılmadan atlayan insanınları hiç haz etmem..
    valla canım arkadaşın direk söylesin bence,
    ''yanlız gitmem gerekiyo, akraba ziyareti'' falan filan sallasın..
    ''seninle ilgilenemem sonra üzülürüm'' falan desin, çokta yüz vermesin..
    kırk yılın başı erkek arkadaşını görecekmiş arkadaşın, valla kimseyi dolaştırmasın ayağına...
    sonra keşke söyleseydim diye çok kızar kendine,,
    şansa bırakmasın işini ,açık açık söylesin..
    arkadaşına slmlar.........
     
  8. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  9. mavi_patikli

    mavi_patikli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.211
    Beğenildi:
    1.600
    Ödül Puanları:
    163
    yuhh olmaz ki canım
    insan kendi kendini davet ettiriermi zorla?
    ne acaip insanlar varmış
    ayıp diye birsey var
    yalnız gitmek istedigini söylesin
    ya da habersiz gitsin 2 hafta sonra gitçem desin pat diye bilet alıp kacsın
    ehh dinsizin hakkından imansız gelirr
     
  10. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  11. Ati

    Ati Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence arkadaşın o kıza akrabalarında kalacagını ve onların böle bi durumu hoş karşılamayacagını sölesin hem belki kız kız türkiyeye gelip başkasının yanında kalcaktır belki yolculugu beraber yapalım demiştir ölede olabilir.Ayrıca türkiyeye geldiğinde gezemiceni felanda derse arkadaşın o kızda ona takılıp gelmekten vazgecer
     
  12. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  13. Brave Capricorn

    Brave Capricorn Şöyle yapsaydım böyle olmayacaktı diye bir şey yok Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.782
    Beğenildi:
    1.955
    Ödül Puanları:
    238
    Bence arkadaşına...gidemiycem ben desin...bakarım ilerde gidebilirsem ama vazgectim şimdilik belki yaza desin... Sonra gideceği zaman biletini alsın gitmeden birgün önce yada aynı gün arkadaşına.." Ya ben gidiyorum birden karar verdim" dün aradı akrabalar hadi çık gel dediler. Bende gidiyorum canım kusura bakma desin. Yani hiç çekilmez kız gidecek bişeye benzemiycek. Valla kırılırsada kırılsın arkadaşı gecer..
     
  14. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  15. Sensible

    Sensible Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    108
    Bende bu tarz rahat insanlardan hoslanmam, ve acik acik söylemesi taraftariyim, fakat birde sonrada yüz yüze bakacaklar, bu yüzden dolayli bir yoldan söylemesi lazim.
    Akrabalar öyle alisveris iznine cikmamiza izin vermezler felan de dedim, bakalim..
    Insan düsünür, belkide özel birsey icin gidiyor kizcagiz..
    Baska fikirleriniz var mi kizlar, valla kiz cok üzülüyor senede topu topu 2 kere görüsebiliyorlar
     
  16. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  17. busejik

    busejik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne rahat ınsanlar var ya ..bence acıkca soylesın ..cunku bu kadar rahat olan ınsanlar kolay kolay bıseye kırılmaz...
     
  18. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : Sensible
  19. edi

    edi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    240
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yüzsüzlüğün böylesi çok sinir bozucu bir durum... kötükedihüso
    bence gideceği akrabaları için kabul etmezler desin güzel bir dille. baktı anlamıyor yalnız gitmek istiyorum falan desin. :uhm:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.