Arkadaşımın saç uzatma sırrı

Konusu 'Saç Uzatma Yöntemleri' forumundadır ve DepResiFPoLyaNa tarafından 18 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    18 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  1. DepResiFPoLyaNa

    DepResiFPoLyaNa A$qıM ^ sErCan'ım ^ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    222
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41

    Bir arkadaşımın saçları belinde, dün sordum nasıl uzattın diye,bana Bu yaşıma kadarr ( 22 ) Hiç fön,düzleştirici kullanmadım saç boyatmadım dedi. BunLarın da önemli bir etkisi var saçımın uzamasında dedi. Bir de badem yağıyla asitsiz zaytinyağı kullanıyormuş. % 1oo uzar saçların dedi amaa fön, düzleştirici yok dedi. OnLarı kullanan kızların saçı ya hiç uzamıyor ya da yavaş uzuyor dedi. Kızın saçları çok çabuk uzuyor ve sinir oluyorum :eek:klava:
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 1 Mayıs 2012
  2. 18 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  3. aaabf

    aaabf (SacLarimi Cok Seviyorum) Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Bende hic hayatta fön, düzlestirici, ma$a ya da sac kurutma makinasi kullanmam ama saclarim hizli uzamiyor.. ne yapsam ne etsem yine ayni 1 ayda 1 cm uzuyor.
    tabiki bunlar saca zararli seyler ama uzamakta o kadarda etkili olacagini sanmiyorum.
    yapi olarak hizli uzuyorsa, onlari da kullanmayinca saglikli kaliyordur...
     
  4. 18 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  5. pnrarsln

    pnrarsln güneşe aşık . . . Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    61
    saçın uzaması kesnlikle kişiden kişye değişen bişey vucut yapısıyla ilgili
    benim liseden arkadşım haftada en 3-4 kere saçını düzleştirirdi ama bi kere kırık olmazdı çok gür saçları vardı hatta aralatıyodu saçını çabuk uzuyordu yeminle söylüyorum .
    bn bişey yapmadıım halde saç kurutma mak.bile yapmadığım halde kırık olurdu
    kesinlikle insanın yapısıyla alakalı
     
  6. 18 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  7. nrcn_x

    nrcn_x Cuté ßaßy Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    bende 2-3 aydır pek fazla düzleştirici kullanmadım ama uzamıyor işte :KK43: ama yinede saçlar dinlendiği için sağlıklı duruyor.. düzleştirici sürünce yıkadıktan sonra kabarıyordu saçlarım şmdi pek kabarmıor :) bizim mahalledede bi kız var çok özeniyorm ya 19-20 yaşalrnda saçları kalçasında resmen :KK43: ve dümdüz.. doğuştan düz saçımız olsa bizde düzleştiricii kullanmayız ama napalım kader ! :gitme: :gitme:
     
  8. 18 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  9. latrodectus

    latrodectus Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2009
    Mesajlar:
    176
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    saçın bir ayda 10 cm uzuyacak deseler bırakamam sanırım düzleştiriciyi yoksa bu saçlarla yaşanmaz. tatil diye 3 ayda 3-4 kez kullandım uzamasında bi fark göremedim ben, tabi zararı yadsınamaz
     
  10. 18 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  11. epitres

    epitres Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2010
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    öyle birşey yok ya arkadaşların da dediği gibi saç yapısıyla alakalı tamamen. ben önceden cok düzleştirirdim o zamanda cabuk uzardı kırık olmazdı simdi hiç kullanmıyorum bu tip şeyler ama yine aynı şekilde cabuk uzuyo sinemaki de yaptım daha da hızlı uzamaya basladı tamamen yapı diyorum + ben açma işlemi cok yaptım cok boya sürdüm sacıma ona ramen de baya iyi uzuyo
     
  12. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  13. DestinaX

    DestinaX Pure Love T <3 D Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.133
    Beğenildi:
    93
    Ödül Puanları:
    108
    benim kuzeniminde çok aşırı uzuyor saçı ve hiç bir şekilde bakım yapmaz maşa düzleştirici ne varsa kullanır şekillendirici olarak saç kremi bile kullanmıyo 1 ay falan görmemiştim kendisini bayramda görüştük saçları yine belindeydi ve 6 ay önce falanda baya kısaydı yani şok oldum ne yapıyosun da böyle uzuyo dedim bu 1 hafta falan b12 eksikliği için benoxol hapı kullanmış ondan heralde dedi

    1 hafta kullanmış okadar sonra bırakmış oda saç için kullanmamış saça etkisini bilmeyerek b12 saç için gerçekten önemli bende şimdi aldım hergün 1 tane içmeye çalışıyorum olmadı 2 günde 1 falan alıyorum aklıma geldikçe
     
  14. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  15. DestinaX

    DestinaX Pure Love T <3 D Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.133
    Beğenildi:
    93
    Ödül Puanları:
    108
    yaklaşık 2 aydır sadece 2 kere kullandım düzleştiriciyi yani tabi yıpranma ömrü uzuyo nekadar az kullanırsak okadar az yıpranıyo ama yapsamda yapmasamda yine kırılıyo yine kırılıyo bu saç anlamadım ki ben kendisi yavaş yavaş uzuyo bakalım 5 kür sinemaki yaptım şimdi buaralar sadece yağlıyorum dinlenmeye bıraktım saçlarımı
     
  16. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  17. pnrarsln

    pnrarsln güneşe aşık . . . Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    61
    ben mümkün değil düzleştirici kullanamam ya cosss diye yakıyo saçı bi kere arkadaş yapıverdi nasıl canım acıdı
     
  18. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : DepResiFPoLyaNa
  19. nrcn_x

    nrcn_x Cuté ßaßy Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    231
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    saçlar ıslak yada nemliyken cosss diye ses çıkartıryor :KK70: kurusyken çıtır çıtır kırılma sesleri gelior kulagıma sempatiksalakcinni