Arkadaşlar Acil Yardım!!!

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve Asyaca tarafından 19 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    19 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  1. Asyaca

    Asyaca Bir Derdim Var Bin Dermana Değişmem... Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.542
    Beğenildi:
    12.724
    Ödül Puanları:
    198
    Selam Arkadaşlar 32 günlük bi bebeğim var göğüs uçlarım çok yara oldu kullanmadığım krem kalmadı lansinoh garmastan bepanthen vs. hiç birisi işe yaramadı en son yaralarım iyileşene kadar göğüs pompasıyla sağıp vermeye başladım oda çok yorucu olmaya başladı benim için ve eşimle süt sağma makinesi almaya kara verdik santebebe diye bi markanın elektrikli ve pilli olan makinesini aldım ama sağmak ne mümkün korkunç canımı acıtıyo artık bebeğim acıkıcak diye korkar oldum ne yaptıysam çare bulamadım ne olur bi akıl verin bi yol gösterin perişan oldum artık mafoldumben
     
  2. 19 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  3. kahorihama

    kahorihama Kızım ve oğlum:) Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.337
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Meraba canım benim bebeğim 24 günlük ve benimde göğüslerim felaket acıyor bide havalar sıcak terledikçe çok yanıyor.silikon göğüs ucunu dene istersen benim biraz rahatlatır gibi oldu tabi oğlum damağı ile çektikçe yine çok acıttı.Şİmdi medela purelanı kullanıyorum ama bi işe yaramadı.Bu krem bitince garmastanı deneyeceğim inşallah o işe yarar.Bende elektirkli süt sağmma makinesi ile sağdım benimde acıttı.Emzirmek çok canıomı yakıyoreyvahedigeldismile ayrıca sütüm az.Doktor rahat emizremediğim ve canım acıdığı içinde sütümün az olduğunu söyledi ne yapacağımı şaşırdımboshayallersmile
     
  4. 19 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  5. Asyaca

    Asyaca Bir Derdim Var Bin Dermana Değişmem... Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.542
    Beğenildi:
    12.724
    Ödül Puanları:
    198

    Canım silikon göğüs ucu denedim oda işe yaramadı garmastanda işe yaramıyor boşuna alma ben göğsümü sağdığım içinmi yoksa kremdenmi birazcıkda olsa toparlandı açık kankızıl hali kalmadı fito kullanıyorum şuan uff sanırım ne olursa olsun çözüm yok galiba :sm_confused:
     
  6. 19 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  7. kahorihama

    kahorihama Kızım ve oğlum:) Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.337
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Canım belki garmastan bende işe yarar yani öyle ümit ediyorum.göğsümü emzirdikten sonra bol bol havalandırıyorum.Ben e vitamini sürdüm arada kakao yağı sürüyorum balmumu dnedim tabi o bende işe yaramadı karbobnatta işe yaramadı.Benim oğlum memede çok uzun kalmak istiyor 1 - 1buçuk saat gibi sanırım o yüzdende oluyor.
     
  8. 19 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  9. clever2006

    clever2006 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    öncelikle geçmiş olsun canım, benim oğlum da 34 günlük ve ben de aynı sorunu yaşadım. doktorum lanomast diye bir krem vermişti onu doğumdan önce kullanmaya başladım ama fayda etmedi. bende garmastanı kullandım ama hiç işe yaramadı. göğüslerim o kadar yara olduki bebeğim emerken kan geliyordu. ağlaya ağlaya emziriyordum, emzirmek kabus gibi olmuştu. ben yaraların geçmesi için birkaç gün emzirmeyi bıralıp makineyle sağdım sütü. ancek emzirmediğim için sütüm de az geliyordu mecburen mama da verdim. o birkaç günlük ara gerçekten işe yaradı. şuan bepanten kullanıyorum arada bir de zeytin yağı sürüyorum. bi göğsüm tamamen iyileşti birinde de çok az kaldı. tavsiyem yaraların biraz hafifleyince emzirmeye yeniden başlaman. çünkü emzirdikçe süt artıyor.
     
  10. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  11. Nrrr_1985

    Nrrr_1985 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    290
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    mrb ayva çekirdeğini ılık suda bekletip jel haline gelince göğsünüze sürerseniz belki işe yarayabilir bende ilk bebeğimde aynı şeyleri yaşadım şimdi 2.5 aylık bebeğim ğöğsüm hiç yara olmadı haa bide emzirdikten sonra biraz göğsünüze süt sağn etrafına sürün umarım işe yarar
     
  12. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  13. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    YANİ BİRAZ ESKİ Bİ YÖNTEM BENİMKİ AMA İSTERSEN Bİ DENE CANIM SEN GENE DE
    hakiki sızma zeytinyağını ılıt.içine bi tane evigen ampül kır.sora bunu bi pamuğa bolca dök ve bebeğinin emmediği zamanlarda sürekli memende tut.bebeğinin emiceği zamanlar suyla temizlersim
    ama bebek emmediği zamanlar bu pamuğu ara sıra değişerek tut
    ben de yaşadım zamanında bu sorunları
    şimdi oğlum 8 yaşında
    ben 9. ayımda başlamaıştım doğuma kadar her gece koyup yattım
    bu yüzden hiç çatlak sorunu yaşamadım.burdan hamile arkadaşlara tavsiye ederim.dr.um da çok beğenmişti bu taktiği
    ama ta ki oğlum diş çıkarıp meme ucumu yarana kadar
    o zamanlar işte böyle yapardım hemen geçerdi
    aklında bulunsun bu karışım bebeğin poposu çok pişerse ona da yapabilirsin.bi miktar da bezine dök hatta
    pişik namına bişe kalmıyo
     
  14. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  15. selege

    selege İlayda Deniz Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2009
    Mesajlar:
    215
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Geçmiş olsun canım bende aynı sıkıntıları yaşadım,bende ilaç yerine tahin yagı sürüyordum inanaın ertesi güne birşey kalmıyor,tavsiye ederim
     
  16. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  17. kahorihama

    kahorihama Kızım ve oğlum:) Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.337
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Gerçekten işe yarıyormu?Yani hemen iyileşiyormu?Bende garmastan almayı düşünüyorum canım şimdi gidip alır grelirim nasıl uyguluyorsun.Ayy düelirse sana dua ederim canım
     
  18. 20 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Asyaca
  19. Asyaca

    Asyaca Bir Derdim Var Bin Dermana Değişmem... Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.542
    Beğenildi:
    12.724
    Ödül Puanları:
    198
    papilla diye bi krem varmış ondan sipariş ettim bakalım nasıl olucak inş. işe yarar =(

    Soğan bende işe yaramadı tahinide deniycem Allah'ım yardım etsin tüm annelere =(=(