arkadaşlar acill yardımm ltfnn beta hcg değerleri hakkındaa

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve achel10 tarafından 18 Mart 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  1. achel10

    achel10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar son sat tarihim 07 şubat ve şuanda 13 günlük gebe görünüyorum cuma günü yaptığım kan testinde beta hcg değerim 115 idi dün yani p.tesi yaptırdığımda 58e düşmüştü doktorum düşük yapabilirsinn dedi :KK43:(((( kasıklarım ve belim ağrığı içinn ilaç verdii şimdi ağrılarımm biraz geçti ama bebeğimi kaybetmekten çok korkuyorumm acaba başınaa böle bi olay gelen varmıı nolur yazın iyi yada kötü yorumlar istiyorum

    Çaresizz vee mutsuzz ;((
     
  2. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  3. xsxeker pembe

    xsxeker pembe kzımı sen koru rabbim... Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.611
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    108
    bitanem kötü düşünme bak önleminizi almışınız en azından kuzum üzülme ii düşün ii olsun ha olmazmı bebeğim bebeğinin seni ter etmiiiceni düşün o borakmaz seni ona onu nekadar sewdiğini anlat o anlar karnınıokşa ve anlat ii düşün ii olsun bebeğim
     
  4. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  5. lora

    lora buyrun benim!!! Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canim hicbir bilgim yok bu konuda ama isallah hersey yolundadir stres yapma dinlen surekli allah yardimcin olsun dualarim seninle
     
  6. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  7. achel10

    achel10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ayy cnmm sürekli gözlerim doluyooo anlatıyorum bebeğime onu ne kadar çok sevdiğimii, duygularımı elim hep karnımda zaten..sıkı tutun bebeğim sakın bırakma kendini diyorum hep dualarımlaaa inş bırakmazsın biziii :KK43: gidersenn çook üzülürüm çok ağlarım diorummm vee şuann kendimi tutamayarak yine ağlıyorummm insanın böle durumlarda desteksiz kalması ne kadar zorr rabbim yoldaşımm ve yardımcım olsunn :KK43:
     
  8. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  9. achel10

    achel10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Allah razı olsunn cnmm :KK43:(
     
  10. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  11. EU3

    EU3 Guest

    3.Hafta 5 -50 mIU/ml

    4.Hafta 3 - 426 mIU/ml

    5 .Hafta 19 - 7,340 mIU/ml

    6.Hafta 1,080 - 56,500 mIU/ml

    7 - 8.Hafta 7,650 - 229,000 mIU/ml

    9 -12.Hafta 25,700 - 288,000 mIU/ml

    13 -16.Hafta 13,300 - 254,000 mIU/ml

    17 - 24.Hafta 4,060 - 165,400 mIU/ml

    25 - 40.Hafta 3,640 - 117,000 mIU/ml
    canım bu konuyla ılglı bılgım yok ama bu lıste umarım sana yardımcı olura.s.
     
  12. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  13. achel10

    achel10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cnmm çokk tşk ederim allah razı olsunn ilgin için..ama cuma günü yaptığım hcg testinde sonucum 115 idi p.tesi 58e düştüü :KK43:((( şuan ne düşüncemm bebeğim ne durumda onu bile bilemiyorummmmm :KK43:((
     
  14. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  15. nisa77

    nisa77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    canım benim çok üzüldüm.benim de başıma geldi.189 du ilk testte.2.testte ise 98 e düşmüştü.bir süre kanamam başladı.kimyasal düşük olmuş.inşallah senin öyle değildir.rabbim yardımcın olsun
     
  16. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  17. _BERAY_

    _BERAY_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    cnm benim seni üzmek istemem ama herşeye hazırlıklı ol
    beniimde değerim yüksekti sonra düşmeye basladı akabinde de kanama ve düşük yapmıstım
    2 kere aynı ldu bende
     
  18. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : achel10
  19. _BERAY_

    _BERAY_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    allah yardımcın olsun ark inş düzelir
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.