arkadaşlar adetime 13 gün var ama göğüs uclarım acıyo

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve peppecura tarafından 19 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  1. peppecura

    peppecura Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar kafam karıştı en son adetim 5 mayıstı 2 yıldan beri bebek hasretiyle yanıyorum 2 kere aşılama oldum tutmadı ne bende nede eşimde sorun var sadece psikolojik çok kafaya takıyorum bu ay yumurtlama dönemlerini iyi değerlendirmeye çalışıyoruz 3 gündür göğüs uclarım çok acıyo dokunamıyorum ama adetim daha çok var bazen acaba diyorum ama çok erken nolur kızlar bi akıl verin bana bilgilrinize ihtiyacım var .teşekkürler
     
  2. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  3. tugbamurat

    tugbamurat bismillahirrahmanirrahım Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım bu kadar kafaya takma bak göreceksin takmadıgın an hamıle kalmışın böyle taa 13 gün öncesınden acabamı dersen stres yapma rahat ol zamana bırak çalışmalarada devam et ama takıntılı olma senın iyiligin için derim başka şeylere aklını ver daha çabuk hamile kalırsın rabbim gönlüne göre versin canım.....
     
  4. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  5. cosmopoli

    cosmopoli Nazar boncuğummm Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.514
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Canım Tuğba ne güzel söylemiş bak, rahat ol stres yapma
    Benimde öyleydi şimdi adetimi 2 gün geçti burdaki fıstıklar test yapmamı istiyolar yapıcam
    sanada yazarım inş. burdan
     
  6. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : peppecura
  7. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım kafana takma görürsün kafana takmazsan hemen olur söylediklerin psikolojik olabilir ama gerçekten belirtide olabilir bekle bakalım biraz daha adet olmazsan test yaparsın Allah gönlüne göre versin canım
     
  8. 5 Haziran 2010
    Konu Sahibi : peppecura
  9. reyyannn

    reyyannn rüya gibisin meleğimm Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.377
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    valla kızlar aşağı yukarı aynı durum bende de var çok istiyorum ve göğüs uçlarının acıması bende de var.hem öyle acıyor ki en ufak dokunma da sızlıyor.adetime daha bir hafta var.sizce nedir.bekleyeyim değil mi adet günümü
     
  10. 26 Haziran 2010
    Konu Sahibi : peppecura
  11. nrcnft

    nrcnft Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2010
    Mesajlar:
    809
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlara katılıyorum
     
  12. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : peppecura
  13. eylemsevcan

    eylemsevcan Aralık sonunda 56.5'i görmeliyim!... Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    6.122
    Beğenildi:
    2.436
    Ödül Puanları:
    238
    göğüs uçları acıması bendede var + bacak ağrısı sağ bacağım + gazım var ve karnım şiş bulantı falan yok ama
     
  14. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : peppecura
  15. darksoulriver

    darksoulriver Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Bende de birkaç gündür mide yanması var,kırk kılda bir olurdu normalde ama bugünlerde sık sık yaşıyorum. Bir de göğüs uçlarıma hafifçe dokunmak bile canım çoook acıtıyor.
    Hormonal bi değişilkik de olabilir, daha önce de yaşamıştım bu durumları, o yüzden fazla takmamaya çalışıyorum. Allah herkese hayırlısını versin. Amin
     
  16. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : peppecura
  17. fen_ci

    fen_ci Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    hiç kafana takmacanım yokmuş gibi davran belirtileri inceleme bile günün geçene kadar inşallah hayırlısı ile vardır bişetyler diyelim

    benim ayrı bi problemim var 3 aydır eşim yanımda olmadığı için ilişkiye giremiyoruz ayrıca her ay düzenli adet oldum son adetrim 5 haziran nerden baksanız 1 hafta var ancak 4 gündür kahveregi lekeler olmaya başladı ayrıca idrarımda kahverengi noktalar oluyo sağ kasığım ağrıyo başkada bişey yok ki ben adet belirtilerini çok şiddetli yaşardım burda gidebileceğim iki tane fdoktor var diğerleri muayene hanelerini kapattılar onlarda birisi perşembeye diğerihaftaya pztesine gün verdi bu nedir şimdi hamile değilimdir heralde çünkü adet oldum 2 ayda günü gününe ve normaldi napcam ben şimdi
     
  18. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : peppecura
  19. fen_ci

    fen_ci Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    haaaaaa ayrıca test yaptım negatif çıktı