arkadaslar angel bebek odası kullanan var mı

Konusu 'Bebeklerimiz ve Cicileri' forumundadır ve gursoy326 tarafından 22 Mart 2010 başlatılmıştır.

    22 Mart 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  1. gursoy326

    gursoy326 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    767
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    resmini de koyuyorum 1500 tl vermeye deger mı sızce
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  3. ayzays

    ayzays Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım bnm takım güzel 1 500 tL.değer mi ? die sormussun takım için normal bu fiyat bence çnkü gercekler bebek odaLarı pahaLı fkat burda asıL şöyLe karar vermeLisin kullanılan malzeme ürün kaLitesi garantisi vs.bunLarı göz önünde buLundur bunun dışında tkım gercekten gzeL :KK66:
     
  4. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  5. gursoy326

    gursoy326 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    767
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ürün kaliteli gibi duruyor ama kullanıslı mı ben cok tasınıyorum saglam brsey lazım
     
  6. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  7. ades_ballibadem

    ades_ballibadem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.739
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    153
    valla kullanmadım ama bu takım güzel model tarz olarak,
    yani en adi takımlar bile 1000den başlıyor canım

    valla dayanıklı istiyorsan mdf olmasına dikkat et,suntalem olmasın
     
  8. 22 Mart 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  9. ayzays

    ayzays Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım bnm çok tasınıorum diosan en iiyisi dahi olsa netice de düzgün tasınmassa aşınır kısa sürede eskir kullanışlı olmasını da dolabın içine bakarak anlayablirsin ama komidin-yatak yanı ve ekstra dan dolabın yanları cok isine yarıcaktır gbi gelior bana bnde henüz almadm alıcam ama hangisi ne marka ne kdar hiç bilmiyorum :KK66:
     
  10. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  11. gursoy326

    gursoy326 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    767
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ya aslında gönlümden bebek odası geçiyor ama yarın öbür gün doguya gıdınce koyacak yer bulabılır mıyım diye düşünüyorum herkes park beşik al diyor ama onlarda pek hosuma gitmiyor acıkcası acayip bir ikilemdeyim
     
  12. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  13. ayzays

    ayzays Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım park yatakLar cok seker asLında...Ben ilk ayLarında odasına koyabiLeceğimi sanmadığımdan park yatak aLıcam yatak odama yatağımın yanına iLerde de oyuncakLarını koyabiLeceğimiz onun güzeL bir oyun aLanı oLur die pLanLıyorum oda şart şöyLe şart yani sadece doLap ve beşik Te aLsn oLur o kdar kıyafeti ıvır zıvırı oLuyor ki mutLaka doLap şart oluyor tkım aLmasan da :KK66:
     
  14. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  15. izm_35

    izm_35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2010
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    meraba ben kasımda doğum yapıcam bende angel bebek odası almayı düşünüyorum.sen ne yaptın aldın mı kullanışlı mı?benimle paylaşırsan sevinirim.çok kafam karışık çünkü.:bbo:
     
  16. 18 Eylül 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  17. semprex

    semprex Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    246
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok güzel duruyor ama güzelliğinden önemlisi ileriye dönük kulanabilcekmisinkaryolası 90,1,90 mı suntamı mdf mi çok önemli bunlar...
     
  18. 27 Eylül 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  19. izm_35

    izm_35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2010
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kimse angel bebek odası kullanmadı mı?kafamçokkarıştı ben sipariş verdim cumartesi gelecek.mdf istiyodum aslında ama mdflerin üzerinde kanserojen boya var alma dediler bu takım suntalem dayanıklı görünüyodu inş öle çıkar 1500e aldım ben kullanan varsa görüşlerini paylaşırsa çok sevinirim