arkadaşlar aranızda akıntısı olan varmı

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve Biricik tarafından 7 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  1. Biricik

    Biricik üç böcek bir çiçek Üye

    Katılım:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    arkadaşlar 1 haftadır iç çamaşırımı ıslatacak şekilde akıntım var. aranızda akıntısı olan varmı????
    :uhm:
     
  2. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  3. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    off ewet canım bendede oluyor bende konu acıcakım sen acmıssın
    bende sarı renkte oluyor
    ayrıyettende bende mantar var acaba ondanmı dedım ama degıl bellıkı
    neden oluyo acaba adet olmadıgımız ıcın mı bılemıyorum canım senın kokulumu??
     
  4. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  5. Biricik

    Biricik üç böcek bir çiçek Üye

    Katılım:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ayy.. evet kokulu. benimki açık sarı renginde.senin akıntında da koku varmı:uhm:
     
  6. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  7. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    ewet canım kokulu benımkıde sarı sarı iğrenç iç çamaşırımı gnde en az 3 kere değiştiriyorum çok iğrenç bişey mantarım var günlük pedde kullanamıyorum ne olcak halim hiç bilmiyorum
     
  8. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  9. Biricik

    Biricik üç böcek bir çiçek Üye

    Katılım:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    peki kaşıntın oluyomu? bende kaşıntı yok . doktoruna sordunmu hiç bu durumu?
     
  10. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  11. Biricik

    Biricik üç böcek bir çiçek Üye

    Katılım:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ben doktor değiştirmek zorunda kaldım. ilk doktorum bayandı. herşeyi gönül rahatlığıyla anlatabiliyordum .doktorum hastaneden ayrılınca bir erkek doktora gitmek zorunda kaldım. yeni doktorumada bir türlü soramadım. yaa.. ne kötü durum...offff.... ne ypcam
     
  12. 7 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  13. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    bende mantar var canım bu yuzden kasıntımda akıntımda cok oluyo dr soledım ılac verdı ama fayda etmedı sende bence sorsan ıyı olur erkek kadın farketmez senı anlıyorum cekınıyorsun ama sonucta saglık daha onemlı bısey
     
  14. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  15. elifzafer

    elifzafer Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    bende de akıntı oluyor ama beyaz renkte , koku oluyor ama artık çok fazla değil , günde 2 kere duşa giriyorum,saçlarımı yıkamadan saçlarım uzun olduğu için uğraşamıyorum sürekli:KK43:
    bu akıntılar normalmiş vucut bi şekilde bi yerden atıcak bazı şeyleri.
    ama akıntı rengi yeşilimsi ve yoğun kokulu olduğu zaman erken doğum belirtisi olabilirmiş.
    ben doktorumdan çok memlunum ve her gittiğimizde en az 1 saat sohbet ediyoruz herşeyi rahatlıkla soruyorum.sonuçta bayan erkek fark etmez kafanda soru işaretleri kalacağına , vucudundaki değişimleri gözlemleyip nedenlerini öğrenmediğin zaman doktorun bi anlamı yok bence...?
    günlük ped kullanma diyor çünkü akıntıyı tutuyor ve genital bölgenle direk temas halinde mantar ve kaşıntı yapar dedi.pamuklu çamaşır öneriyo bende 4-5 tane hamile kilodu aldım onları kullanıyorum
    ilk zamanlarda kaşıntım oluyordu biraz ,şimdi sabah uyanınca ve gün içinde de duş aldığım için hem kaşıntım olmuyo hemde koku olmuyo.
    en önemlisi genital bölgeni temiz tutmak.sürekli bol suyla yıkamanız gerek rahatlayacaksınız eminim tavsiye ederim:)
    kaşıntı kremleri falan hikayee....bi işe yaramıyo
     
  16. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  17. ckozkan

    ckozkan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Evet akıntı artarak oluyor geçen gün hatta endişelendim suyummu geldi bu ıslaklık ne diye? Normalmiş.. hamile külotlarından aldım ama hiç rahat edemedim pamuklu büyük beden çamaşır alıp sık sık değiştiriyoruz mecburen
     
  18. 8 Aralık 2007
    Konu Sahibi : Biricik
  19. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    ewt bende hamile klodu aldım ıkı tane ama gıyemedım rahat edemedım bende pamuklu buyuk beden ıc camasırı oldım ve cok rahat kasıntım allahtan azaldı ben cok yıkıyordum ve dr bana fazla yıkamma ve o bolgeyı kuru tut dedı ve ıse yaradı allahtan