Arkadaşlar bakarmısınız Norlevo hakkındaa:S

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve sinem_s tarafından 24 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sinem_s
  1. sinem_s

    sinem_s Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Merhablar benim sizlere bir sorum olacaktı.zor durumdayım. Ben 25 temmuzda adet oldum ve tatilde olduğum için Primolut-n(adet geciktirici)içtim.3 gün içtim ama adetim hiç kesilmedi.4.gün kesildi.tatilim bitti diye almadım ve 5.gün tekrar adet oldum.ağustosun 7 sine doğru adetim bitti. ağustosun 15 nde eşimle ilişki yaşadım. bi sorun olmadı ama ben taktım kafaya ne olur ne olmaz diye norlevo aldım. benim adetlerim hep 28 günde birdir. asla şaşmaz. norlevo kullanalı 9 gün oldu ve adetimde 2 gün gecikti.bugün dayanamadım test yaptım negatif gosterdi. akıntım falan var 5 gündür ama hala kanamam olmadı:S burdaki yazıları okudum birileri 5 gün sonra oldum diyor birileri 10 gün sonra kafam cok karıstı yani. ilacıda 3-4 saat sonra almıstım zaten.yani erken almıstım.acaba bu adet gecikmesinin primolut-n ve norlevo ile ilişkisi olabilir mi?:gitme:
     
  2. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sinem_s
  3. yesimpatdursun

    yesimpatdursun herşeye rağmen Sahte Profil ÜZGÜN

    Katılım:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.057
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Kesinlikle vardır cytotec diye bir mide koruyucu hap vardır yan etkidi rahim kasılmalarını arttırır o haptan sabah akşam 1 tane iç 2-3 güne kalmaz adet görür rahatlarsın
     
  4. 27 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sinem_s
  5. Osso

    Osso sıfırdan başlamak Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    339
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canim burada okuduklarim ve kendi yasadiklarimi karsilastirinca anladim ki, bu norlevo denilen hap herkeste ayni etkiyi yapmayabiliyor. Ben kullandiktan sonra hic bir yan etki yasamadim ve normal gunumde adet oldum. senin durumun biraz karisik, o yuzden ilaclarla alakali oldugunu tahmin ediyorum. bence bir kac gun sonra en garanti yol olan kan testini yaptir. umarim istenmeyen bir gebelik yasamazsin.
     
  6. 30 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sinem_s
  7. snowyceline

    snowyceline Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar.foruma yeni kayit oldum,kullanmayi da pek iyi bilmiyorum o yüzden kusura bakmayin.ben norlevoyu korunmasiz ilişkiden 3 saat sonra içtim ve 3 gün sonra damlalar halinde regl oldum ama asil sorunum şu ki çok sık idrara çıkıyorum ve idrar yaparken ağrı ve yanma hissediyorum,hem de ciddi şekilde.daha önce böyle bir yanma yaşamamiştim hiç.norlevoyla ilgisi olabilir mi?? lütfen yardimci olun:KK43:(((
     
  8. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sinem_s
  9. yesimpatdursun

    yesimpatdursun herşeye rağmen Sahte Profil ÜZGÜN

    Katılım:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.057
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Zannetmiyorum canım ya sen tamamen idrar yolu enfeksiyonunu tarif ediyorsun.ıyi bir antibiyotik tedavisi verirler sana birde bol bol su içmelisin
     
  10. 31 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : sinem_s
  11. distancee

    distancee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    352
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende norlvo kullandıktan sonra idrar yolu enfeksiyonu yüzünden doktora gitmek zorunda kaldım o ilaç dengeyi vucudun dengesini inanılmaz bozuyor tüm hormonlar alt üst oluyor ne yazık ki başka bi hapda satılmıyor türkiyede.korkmana gerek yok hamile değilsin ama doktorda idrar yolu enfeksiyonu için ilaç aldıktan sonrası içinde bir ilaç al çünkü kullanıcağın ilaç tüm koruyucu bakterileri öldürüyor bu yüzden kaşıntı yaşarsın rahatsızlık duyarsın geçmiş olsun
     
  12. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : sinem_s
  13. SORUYORUM

    SORUYORUM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Tamamen ılaclardandır demek yalnıs olur bence ama bu olasılık yuksek.Eger bu duzensızlıkler devam ederse bence bır doktora gorun derım zıra bu hapları sık kullananlarda problem oldugunu bılıyorum
     
  14. 17 Nisan 2010
    Konu Sahibi : sinem_s
  15. manyak__

    manyak__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ACıLLLL YARDIMM.....slm arkadaşlar bn bu ılacı ilişkıye gırdıkten 20 saat snra aldım ilk tabletıaldıktan 12 saat snrasındada 2. tabletı aldım 1 qundur ateşim var sızce bu normal mı ve 20 saat snra alınması halınde ılac etkılı olur muu cvplarınızı beklıyorumm.......acıLLLLLLLLLL