Arkadaslar bakarmisiniz

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve dilo89 tarafından 11 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  1. dilo89

    dilo89 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    Benim 2 aylik oglum var, surekli mama istiyor. Cok duzensiz yiyor.. 3 saatte 1 vermeye calisiyorum ama 2 saatte 1 yiyor, 100 ml iciyor.. sizce bu normalmi?? :1no2:
     
  2. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  3. mirisa

    mirisa Sensiz bir an yaşamayalım Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    312
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım en az 4 ayına kadar ver zaten düzen olmaz çok çabuk acıkıyorlar bende aynı senin gbiydim şuan oğlum 4 aylık 3 saatte 120 içiyor hemde bu otomatikman oldu canını sıkma sen devam et çünkü yürümeye başlayınca zaten atıcak kilolarını canım kolay gelsin
     
  4. 12 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  5. neden

    neden Guest

    öyle şeymi olur tabi normal, birde aç kalmasına nasıl sabredipte üç saat aç bırakıyorsun onu.bebekler her yarım saatte bir emmek isterler bu doğal bişey bence aç bırakma onu her istediğinde mama ver ona bişey olmaz
     
  6. 12 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  7. tuba06

    tuba06 Zeynep ve Elif'in Annesi Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    208
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım bebekler ne zaman ne kadar yiyeceğine tamamen kendileri karar verirlermiş doktorumuz öyle diyor... ben öyle yapıyorum
     
  8. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  9. prism

    prism karamel Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    254
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    dr bana da öyle dedi. bebeğin istediğide ver. sindirim açısından sağlıklı olan buymuş. ama yinede 3 saatte bir veriyorum. o da hayır demiyor emiyor.
     
  10. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  11. truf

    truf Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    çocuk ne zaman isterse ver ve bence 3 saatte bir 100ml az geldi hatta 2 saatte bir 100ml de az geldi
     
  12. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  13. Semra57

    Semra57 poyraz&miray Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106

    canım çok normal hatta benim bebeğim 3ay 20günlük olduğu halde 3saati zor geçiriyoruz bende 3saatde 120ml veriyorum ancak doyuyo sağlıkla büyüt bebeğinigamyoncuiremsu
     
  14. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  15. asyacenk

    asyacenk hep oğlum için varmışım Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2008
    Mesajlar:
    883
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bebektn bebeğe değişir deniyo ama 2 saat dedi zaten bana doktor hem çk emzirmek sütü artırıyo
    benim oğlum 6 aya gircek oda bu ara gene çok emmek isitiyo mesela ihtiyacına bağlı aç bırakma sakın
     
  16. 21 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  17. Soztel

    Soztel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben 2 saatte bir 60 ml veriyorum.Bebeğim artık emmiyor. Şu an 2 ayını doldurmak üzere. doğduğunda 4200grdı. Sonra hastaneden çıkarken 3900 gra düştü. Şimdi de 4850 gr. Zaten bebeğimin kilosundan da belli. Bende niye kilo almıyor diyordum. Sizin yazdıklarını okuyunca demekki azmış. Bende 2 saatte bir 90-120 ml deneyeceğim.
     
  18. 24 Ekim 2009
    Konu Sahibi : dilo89
  19. ysfmir

    ysfmir Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    9.970
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    benimde oğlum 3 ay 10 günlük ama 4 saat 5 satten önce açıkmıyor zorla 4 saat dolunca veriyorum ondada 100ml zor yiyor bir hafta önce 3-4 gün 140ml 3 saatte yiyordu ama şimdi 120 ml zor yemiyor bile anlamadım ne oldu