Arkadaslar bebeklerimize su çiçeği aşısı...:)

Konusu 'Şubat Anneleri' forumundadır ve chatlak_4180 tarafından 29 Mart 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    29 Mart 2010
    Konu Sahibi : chatlak_4180
  1. chatlak_4180

    chatlak_4180 serap Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    doktorumuz geçen ayki kontrolde su çiçegi aşısı var demişti bu ay için bizde bugün gittik ve su çiçegi aşımızı olduk sizlerde yaptıran varmı arkadaslar devlet karsılamıyor çünkü saglık ocakları yapmıyor doktorum çok önemli bir aşı oldugunu söyledi bu aşıdan sonra biraz ateş yapıcak gibi kızlar gece ateş düşürücü versem olurmu ben doktoruma sormayı unuttum acaba sizdede böyle bişey yaaşayan varmı...öptüm canlarım şimdiden tşk ederima.s.
     
  2. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : chatlak_4180
  3. asiye1985

    asiye1985 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.363
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım bende özelde yaptırıcam gerçekten çok önemli bir aşı.ben genelde her aşıdan sonra ağrı kesici veriyorum oğluma.doktor bir zararının olmadığı söyledi.
     
  4. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : chatlak_4180
  5. hayaletorka

    hayaletorka Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bendee yapatırcam henüz yaptıramdık fiyat belirtirseniz çok memnun olurumm
     
  6. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : chatlak_4180
  7. aybuke07

    aybuke07 İKİ AŞK ANNESİ ZAYIFLIYOR Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6.635
    Beğenildi:
    88
    Ödül Puanları:
    153
    ben bugün yaptırcaktım yine erteledim eczacı aklımı karıştırdı kendime düüşünme pqyı vereyim dedim.

    bugn eczaneye gittik su çiçeği aşısı 67 TL kızlar, sağlık ocağına aşıyı alıp götürürseniz ücreesiz yapıyorlar, yoksa özel hastaneler vurma ücreti de kesiyorlar.
     
  8. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : chatlak_4180
  9. derinzlm

    derinzlm canım kızım iyiki varsın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.643
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Biz yaptırdık canım hiç ateş ,huysuzluk falan olmadı dr.umuz da yapmaz demişti zaten .Biz aynı gün KKK aşısınıda yaptırdık o yüzden ayrı ayrı fiyatlarını bilmiyorum .KKK içinde sağlık ocaklarına gelen aşılar hindistanda üretiliyormuş o yüzden çok güvenmiyorum demişti .2 aşıya 75 tl .verdik .
     
  10. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : chatlak_4180
  11. chatlak_4180

    chatlak_4180 serap Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    535
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    evet kızlar aşı 67 ytl hastanede ücretsiz vurdular bize saglık ocagı aşı götürsek bile yapmam dedi bide bişey sorcam bu KKK aşısı ne kızlar açılımı nee bize bu aşıdan bahsetmedi merak ettim
     
  12. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : chatlak_4180
  13. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    bende henüz yaptırmadım buaralar yaptırıcam işten fırsat bulursam
     
  14. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : chatlak_4180
  15. derinzlm

    derinzlm canım kızım iyiki varsın Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.643
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kızamık,kızamıkçık,kabakulak canım .o normalde ücretsiz 1 yaş aşılarında yapmış olmaları lazım bir aşı karnesine bak istersen.
     
  16. 30 Mart 2010
    Konu Sahibi : chatlak_4180
  17. nestle76

    nestle76 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.048
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bu konuyu kapatmak zorundayım ya bebeklerimizle ilgili çeşitli sorulardan..ya da aşı takvimi topiğinden devam edelim lütfen..tşk.ler...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.