Arkadaşlar bi sorunum var

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve mugumugu tarafından 19 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  1. mugumugu

    mugumugu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    6 aylık bi kızım var . Akşam 8 gibi muhallebi yediriyorum ama 3 kaşıktan falan yapıyorum yiyo genelde . Sonra uyuyo ama zırt pırt uyanıyo sallıyorum tekrar uyuyo bunu bi kaç kez tekrarlıyorum . 11 gibi bide mama yapıyorum onuda içiyo sonra dalıyo artık :)
    Ardından 2 gibi uyanıyo yine ama 5-6 gibi uyanıyo yine mama veriyoruum .
    Yaa bu böle mi benim bildiğim muhallebiyi yer akşam yatar sabah kalkması gerekmez mi
    Bu ne zamana kadar böle sürer sizce ? Gündüzde en fazla yarım saat uyuyo hemen uyanıyo sanki saatlerce uyumuş .
    2.side sallamadan uyumuyo hanımefendi benim odada sallanan beşik var odası da süs diye duruyo koca yatağı nasıl alıştırcam bakalım

    help meee help meeee !!!!
     
  2. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  3. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    muhallebi konusunu bilmiyorum canım bizim oğlan daha emiyo. ek gıdaya geçmedik ama gece çok acıkıyo. 3-4 saatte bir uyanıp emiyo. 5 aylık olmak uzere.
    sallayarak uyuyosa uyuyunca odasına taşıyabilirsin.
     
  4. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  5. mugumugu

    mugumugu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canımcım bütün gece sık uyanıyo yatağına yatırsam uyanınca sallamadan uyumaz ki :KK43:
     
  6. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  7. BeyazBulut

    BeyazBulut sihirli değneğim var benim :) Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11.412
    Beğenildi:
    464
    Ödül Puanları:
    203
    canım mamayı kaç cc içiyor miktarını attırsan biraz sadece açlıktan uyanmıyordur belki sıcaklarda etkiliyor bebişleri ya
     
  8. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  9. mugumugu

    mugumugu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    120 cc içiyo genelde ama kendi bırakıyo biberonu çekiştirse yaparım mama
    Sıcaklarda olabilir tabi
     
  10. 19 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  11. melos85

    melos85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canim ayni sorun bendede var kizim suan 8 aylik olacak ve ben hala gece günde en fazla 3 kez uyaniyorum ve bayada yiprandim bundan dolayi
     
  12. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  13. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    o zaman eşinizden yardım isteyin arkadaşlar. gece bi siz uyanın bi onlar uyansın. ben oğlumu uyutamadığımda eşim sallıyo kucağında.
     
  14. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  15. txixlsxixm72

    txixlsxixm72 Kuzusuna ve kocasına Aşık Pro Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    352
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    6 ay henüz çok erken muhallebiyi yiyip uyuyup sabah uyanması için..benim kızımda aynıydı şu an tam 10 aylık ve 2 aydır gece sadece 1 kez uyanıyordu mama yemek için , 1 haftadır ben uyanıp vermeye çalışıyorum gece sütünü içmiyor itiyor ağlıyor..1-2 gündür uyumadan önce yediği muhallebiyle sabah uyanma saatinde kalkıyor..
     
  16. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  17. irem-ozge

    irem-ozge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.439
    Beğenildi:
    336
    Ödül Puanları:
    188
    Çok erken tüm gece uyuması için. Benim kızım emzirmeyi kestiğimde yani 16 aylıkken tüm gece uyumaya başladı.
    Ayrıca artık kendi yatağına alıştırın. ılerde çokzorlanırsınız. Mutlaka alıştırın. bikaç gün zor olur sonra alışırsınız. Sakın yanımda yatsın istiyorum, gece uyanıyor odasına git gel zor oluyor diye düşünmeyin.
    Artık kendi odasında uyumalı.
     
  18. 20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : mugumugu
  19. defne_sal

    defne_sal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    487
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bizim hiç öyle olmadı muhallebi verince sabaha kadar uyumak mı?daha zaten 6 aylık muhakkak acıkır.