arkadaslar bu ay ilk defa ovitrelle kullandım siz de kullanan var mı fayda gören

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve sevimsizim tarafından 22 Mart 2010 başlatılmıştır.

    22 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  1. sevimsizim

    sevimsizim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    kolumdan vuruldum ilk defa gecen ay diger igneyi kullandım farkı var mı kullanıpda hamilelige erisen var mı
     
  2. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  3. hayran

    hayran eşimi çok seviyom Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.512
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben de ilk defa kullandım martın 17sinde bakalım beklemedeyim ben de canım
     
  4. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  5. gozdeati

    gozdeati ATİLLA+GÖZDE=UMAY Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.472
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    bende bu ay ilk defa kullandım ama ben göbekten vuruldum ve hamileyiimm :ecrin_bebek: 29 martta da keseyi görmeye gitcez.4 martta vuruldum ben
     
  6. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  7. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hayırlı olsun bebeğin canım çok sevindim inşallah bende bu ay hamile kalırım tatlım sana bişi sormak istiyorum bu ovitrelle çatlatma iğnesi çok yakıyor mu? ben geçen ay pregnyl 5000 ml olmuştum kabadan ama o kadar canım çok yandaki anlatamam şimdi çok korkuyorumm klomen hapı da kullandım bu ay iki gün sonra doktora gidicez klomen kullandığım için yine çatlatma iğnesi vericek ama çok korkuyorumm bi daha vurulamam bu ovitrelle koldan da vuruluyor mu ayrıca fiyatını bilen var mı?....
     
  8. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  9. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım sen nerden vuruldun bu iğneyi sadece kol veya göbekten mi yapıyorlar çok acıyor mu?
     
  10. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  11. gozdeati

    gozdeati ATİLLA+GÖZDE=UMAY Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.472
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    bu iğne çok yakmıyo ucu çok ince ben kendi kendime yaptım hatta.hissetmiyosun.fiyatı 8o küsür ama benim doktorum rapor çıkarttı hiç para ödemedik.size de yazarsa doktorlarınız rapor isteyin mutlaka ama 23 yaşından büyük olunca devlet ödeme yapıyomuş allah sizlere de nasip eder inşallah bende klomenin muadili serophene diye bi ilaç kullandıktan sonra iğne oldum.bu şekilde tedaviyle olunca bebeğimin başına bi iş gelecek diye korkuyorum inşallah sağ salim kucağıma da almayı nasip eder allah inşallah sizlere de
     
  12. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  13. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    çok saol canım verdiğin bilgi için canım bu rapor hemen anında veriliyor mu peki ben 24 yaşındayım devlet ödeme yapabilir o zaman kadın doğum doktoru tarafından veriliyo demi bu rapor canım çok uğraştırıyor mu rapor işi yada almak için ne gibi şartı var ben klomen kullandım ve iki gün sonra büyük ihtimalle çatlatma iğnesi olucam ama ben daha önce pregnyl kullandım çok yakıyo 3 gün ağrı yaptı yürüyemedim şimdi çok korkuyorum o yüzden ovitrelle az yakıyormuş ve daha iyi olduğunu duydum doktoruma söylesem acaba bana ovitrelle yazar mı?
     
  14. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  15. baby2435

    baby2435 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.094
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım hiç korkma allah korur yawrunu:ecrin_bebek: içini ferah tut sen inşallah sağ salim kucağına da alırsın canımm kendine dikkat et fazla yorma...
     
  16. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  17. gozdeati

    gozdeati ATİLLA+GÖZDE=UMAY Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.472
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    valla benim doktorum kendi çıkardı hatta saat 4e geliyodu sen tanıdık bi eczane varsa ordan al burda boşuna bekleme bi dahaki gelişinde alır eczaneye verirsin raporunu demişti.benimde yakın arkadaşım eczacı ondan aldım ertesi gün gittim aldım raporu verdim.ama o hastanedeki bütün kadın doğumcular imzalamıştı.anlayacağın ben hiç uğraşmadım :) ve o iğneden ben hiç bişey hissetmedim. dediğim gibi kendim yaptım üstelik iğneyi hiç gerilme.iyi dileklerin için de çok saol inşallah sende en kısa zaman da yaşarsın bu duyuguyu
     
  18. 23 Mart 2010
    Konu Sahibi : sevimsizim
  19. sevimsizim

    sevimsizim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    85
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    canım bende 18inde oldum bekleyım inş yüzümüz gülerrrr