Arkadaşlar büyüyen beşikler(karyolalar) kullanışlımı? kullanan var mı??

Konusu 'Bebek & Çocuk Odası Dekorasyonu' forumundadır ve benim_olan tarafından 30 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : benim_olan
  1. benim_olan

    benim_olan Canım esadımmm Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.325
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar büyüyen karyolalar kullanışlımı? çok merak ediyorum.hani şu ilerde beşikten karyolaya:uhm: dönüşen beşikler var onlar...
     
  2. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : benim_olan
  3. meyram

    meyram elma yiyecem citir olacam Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    183
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    selam
    canim o dedigin yataklari bi 5 6 yasina kadar kullanabiliyorsun benum bebisimkide aynisi ama bebigim daha kücük simdilik besik tarzinda ama 4 yasina gelince cikartacagim yanlarini
    öptüm canim
     
  4. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : benim_olan
  5. helinim08

    helinim08 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.710
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    153
    ilerisini düşünüyorsan ve ev sahibiysen kullanışlı diyebilirim artı çekmeceleri kıyafetlerini derleyip topluyor ama kiracıysan ve benim gibi 1 yıl içinde 3 ev değiştirme gibi hızlı bir hayatın varsa park yataklarını kesinlikle tavsiye ederim.
    bu arada benimkisi büyüyen modellerden.taşınıp durduğum için çok sıkıntı oldu bir de parmaklıkları biraz yukarıda olduğu için ilk zamanlar bebeği yatağa bırakırken dikişlerim ağrıyordu :KK43:
     
  6. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : benim_olan
  7. benim_olan

    benim_olan Canım esadımmm Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.325
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    sağol canım...a.s.
     
  8. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : benim_olan
  9. akpak

    akpak maşallah kızıma Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.929
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    daha ayrıntılı bilgi vermek isteyen yok mu şutarafagitti
     
  10. 31 Ocak 2010
    Konu Sahibi : benim_olan
  11. esmerkz29

    esmerkz29 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.346
    Beğenildi:
    253
    Ödül Puanları:
    163
    benımkiden aynen öyle oldu ytağa dönüştürmek için çıkardım parçalara ayrıldı lanet olsun o satan adama o kadarda para verdim bi işe yaramadı çocuğum bi kere bile yatmamıştı.bende baza alacam sanırım.sempatiksalakcinni
     
  12. 25 Nisan 2011
    Konu Sahibi : benim_olan
  13. _armine_

    _armine_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2011
    Mesajlar:
    1.118
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bizim akrabamızda var süper bişey bebekken beşikti kız şimdi büyüdü yatak yaptılar zaten durumları bayağ iyi sağlam bişey aldılar çokta güzel dolabı şifonyeri komidini duruyo bitek beşik yatağa dönüştü
     
  14. 20 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : benim_olan
  15. benim_olan

    benim_olan Canım esadımmm Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.325
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    ben hala bu konuda kararsızım bebişşim yok ama yok olan arkadaşlarımızın kimi park yatak alırsın diyor bende büyüyenden istiyorum inş bebişim olurda alırım ya..yanında yatırman lazım diyorlar onun içinde ayrıca bir yatakmı almam lazım şu sepet gibi olanlardan?..daha şimdiden kararsızlık başladı..:KK1:
     
  16. 24 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : benim_olan
  17. nazzzzz35

    nazzzzz35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    351
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    canım benim ilk büyüyen yatak aldık kullanışlı güzel ama ilk etapta sepet en kullanışlısı benim sezeryandı odasına, yatak odasına,oturma odasına her yere taşı. ikinci gebeliğim şu an oğlumun beşigini de açtım rahat rahat yatıyo bende hamiş halimle eğilmek zorunda kalmıyorum,yeni bebeğede söktüğüm sepeti toplayıp onu kullanıcam .bence ikisi de şart. ileriye dönük iyi oluyo.
     
  18. 19 Aralık 2011
    Konu Sahibi : benim_olan
  19. manndal

    manndal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2011
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Merhabalar bundan sonra merak eden arkadaşlar için bende yorumumu yazıvereyim dedim :KK70: Büyüyen beşik benimkide ayarlanabilir çitleri olandan iki kademeli çok rahat oluyor onlar minikken alt kademedeydi hep hareketlenince kaldırdım üç yaşında şimdi rahat nip çıksın diye tekrar alt kadmeye aldım.büyüyünce de beşik masa olucak şifonyeri ve tek kişilikte yatağı olmuş olucak.bsanada bir dolap alması kalıyor böyle yani memnunum kademeli ve masa olabilenlerinden alırsanız çok daha kullanışlı olur nacizane tavsiyem...:KK34: