arkadaşlar çatlatma iğnesinden....

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve <yumyum> tarafından 13 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    13 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  1. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlarım çatlatma iğnesinden sonra tuttuysa eğrki inş ne kadar zamanda kan testinde belli olur bilen varmı arkadaşlar benim bu ara yumurtlama günlerim çatlatma iğnesi yaptıracam ama sabırsızlanıyorm varmı mı benim gibi sabırsız aranız da hem kanda ne zaman belli oluyosa hemen yaptırmak istiyorm da:KK46:
     
  2. 13 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  3. GUKUMSER

    GUKUMSER Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    327
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba canım catlatma ıgnesınden14 gun sonra kan testınde sonuc bellı olur umarım sonuc pozıf olur allah yanında olsun
     
  4. 13 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  5. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ah canm inş ya bu ay okadar çok istiyorm ki anlatamam tşk ilgin için
     
  6. 13 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  7. PAPATYAM

    PAPATYAM 15 MAYIS kilolara savaş Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    14.148
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    198
    12.gün Belli Oluyor Canim Bende Bekliyorum 8.günüm Henüz Umarim Sonuç Umduğumuz Gibi Olur.bebeğin karın boşluğuna ilerleyip yerine yerleşmesi 6 gün sürüyormuş 7.gün kanda çıkan BHCG yi salgılamaya başladığı içi.n tam anlamıyla 12.gün ancak normal kadında çıkan sonuçtan fazlası testte çıkıyormuş.emin bilgidir.
     
  8. 14 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  9. supremunvale

    supremunvale Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    a.s. Aranıza yeni katıldım. açıkçası hepinizle tanışmak istiyorum ama direk bu konudan girdim olaya kusura bakmayın. bende bu ay çatlatma iğnesi olucam. açıkçası merak ediyorum çatlatma iğnesi gerçekten işe yarıyor mu? bu şekilde bebiş sahibi olan var mı? bu çatlatma üç ay sürecek bende, sonrasında rahim içi filmi istendi. çatlatma döneminde doktora kaç kesz gitmek gerekiyor? bide iğnelerin ücretleri falan nasıl merak ediyorum doğrusu.
     
  10. 14 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  11. usle

    usle Guest

    hoş geldın canım aramıza catlatma ignesı25veya cıvarı asılama ignelerı baya tutuyo ben 5ay kadar once puregon kulandım 5gunluk igne 500e yakındı bazısı 2kutu kullanıyo tabı bıde asılama ucretıde bınınce 1500 gıbı bısey oluyo çatlatma ignesıyle kalırsan tabı super olur ben kalamadım sana iyişanslar
     
  12. 14 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  13. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    h.g a.s.arkadaşım vala benimde bu ay olacak benim bu perşembe yapılacak gibi tabi yeteri kadar büyürlerse ben çektirdim rahim filmimi temiz şükür dr bana bu ay aşılama yapacak tı ama önce çatlatma iğnesi yapalım dedi işe yarıyor tabi böyle hamiş kalanlar var bak site yi araştırdıkça görürsün canm dr a kaç kez gitmek gerekiyo demişsin canm benim dr yumurtlama dönemine girince gel dedi yani 12. günü dün gittim baktı iyi dedi büyüyor yani yarın yine gidecem eğer ki istenilen büyüklüğe geldiyse yapacak iğneyi ondan sonrası bol bol :eek:artık sen anla canm canm 36 saat sonra tabi bakalım kısmet artık ama tutanlar var benim catlıyodu ama zamanında çatlamadığı için yapalım dedi dr inş tutar hayırlısı artık sen kacıncı günündesin canm dr sana söyler zaten gideceğin günleria.s.
     
  14. 14 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  15. supremunvale

    supremunvale Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür ederim arkadaşlar. ben henüz yolun başındayım. 15 aylık evliyim.ama evlenmeden önce pko olduğumu bildiğim için fazla vakit kaybetmedim. bir yıldır progestan kullanıyorum. kendiliğinden olmadı. biraz da doktorumun ihmali olmuş. şuanda adetimi bekliyoruz. 3.günde hormon testlerimi tekrarlamak için gidicez doktora. ozaman söyleyecek sanırım gününü. aslında moral bozucu bi durum yok henüz. çünkü eşimin spermiyogram değerleri çok normal, benim ultrasonlarım falan da normal. doktorum sadece pko'nun biraz vakit alabileceğini söyledi,bu yüzden çatlatma önerdi. inşallah aşılamaya bile gerek kalmadan müjdeli haberi burdan hepinizle paylaşırım. ve umarım hepiniz, yani her isteyen en kısa zamanda meleklerine kavuşur.
    sitede dolaştım biraz, zaten bir süredir inceliyordum,izliyordum konuşmaları, üye olmak geldi içimden bugün. gerçi oldukça moral bozucu ve ümitsiz yazışmalar da var ama ben herzaman umutlu olmak ve yorulmamak taraftarıyım. kimse bu yorucu süreçte ümitsiz olmasın bence. çünkü bu er geç sonuçlanabilecek bir süreç. bende biliyorum zor, uzun ve yorucu bir maraton. ama içimizdeki annelik arzusu ve sevgimizle hepimizin bu maratonun sonunda damalı bayrağa ulaşacağımızı ümit edelim. başka yolu yok....Şeniz
     
  16. 14 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  17. <yumyum>

    <yumyum> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım ii yapmışsın tedaviye başlamakla ben de pko hastasıyım ve ben 6 yıldır evliyim bilseydim daha erken başlardım çünkü kolay hamile kalamıyo pko hastaları ama napalım artık kısmet ten öteye geçilmez canm bizimde böyle bebeğimiz olacak inş ama şükür çaresiz bişey değil evet dediğin gibi yorucu bazen artık dr a gitmicem diyorm ama annelik arzusu beni itiyo dr adeta kısmet artık ALLAH yardımcımız olsun canm benim yapılacak bakalım yarın inş tutarda kavuşurum artık bebeğime ALLAH kımsenin kucağını boş bırakmasın aminnnnnnnn
     
  18. 14 Kasım 2007
    Konu Sahibi : <yumyum>
  19. supremunvale

    supremunvale Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    amin....yarın için dualarım seninle olacak. inşallah ilk güzel haberi senden alırım. allah hepimizin yardımcısı olsun...