Arkadaşlar eltimin çingeneliklerinden bıktım,sizce haksızmıyım???

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Nurten_35 tarafından 12 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  1. Nurten_35

    Nurten_35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar merhaba hepimiz türlü türlü sıkıntılarla uğraşıyouz zaten kendi ailemiz eşimiz bide gereksiz insanlar yokmu çevremizde ne kadar aile olsakta elti bana hep komşudan arksız gelmez,hepsine evimi açıyorum kalbimi açıyorum ama bi yere kadar,kıskançlıklarına başka başka sorunlara girmek bile istemıyorum tipik eltilik, ama bu kadar çingenelik olmaz ya..bı kac gun sonra dogumun olcak allahın ıznıyle yavas yavas eksıklerımı bitirdim abartmadan,daha şimdiden başladı uşağımın poposu pişik olmus kremin varmı?diye,6 aylık bi bebeği var 6.çocugu,bakkal market heryer yakın burda,hayır mesele pişik kremı deil bı kremle gariban olcak deilimde ben bebegıme aldıgım seylerı ortak kullanım için almadım ki,alıştım diğer ısteklerıne yemek takımı,tencere,ütü,vs aklınıza gelecek herşey,ama bu devam etcek sımdıde bebek bezı,yok sampuan ya ben kımseden bı bardak su ıstemem,bu ne laubalilik,bi sınır yok onu demek ıstıyorum,ne yapabılırım arkadaslar hepımız aynı apartmandayız,bi şekilde hayır nasıl derim bi şekilde...
     
  2. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  3. zeynebada

    zeynebada Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6.264
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    dırek market aŞagıda alamıosan eŞın ıŞten gelınce alsın ben bebeĞım dogmadan eŞyasını kullanmıcam ugursuzluktur deee
     
  4. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  5. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    bence istersen sana ayrıca alabilirim. ama çoıcuğumun şeylerini ortak kullanmak istemiyorum uğursuzlıuk gelicek gibi geliyor huzursuz oluyorum. böyle tipik inançlarım var havasında konuş. belki yavaş yavaş ayağını kesersin. kesinlikle bebeğinin birşeyini verme hoşlanmadığını söyle. o da istiyorsan krem al ver ama belirt mutlaka
     
  6. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  7. SuLtan42

    SuLtan42 Uykucuuu Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.503
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Gercekten zor bir durum.
    Hemde ayni apartmanda oturuyorsunuz sürekli görüsme durumundasiniz
    Allah yardimcin olsun canim ne diyelim
     
  8. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  9. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    266
    Ödül Puanları:
    213
    sen de boz arkadaşım veremem de
    hijyen açısından verme belki bebeğinde mantar var falan
    temiz kullanmaz direk kremi poposuna sürer ne me lazım
     
    MissCherryBlossom bunu beğendi.
  10. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  11. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    bir iki defa veremem bitti fln desen 3.de istemez herhalde
     
  12. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  13. .AY.TASI.

    .AY.TASI. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    210
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Bence hiç bahane bulmayın. Böyleleri anlamazlar. Direkt ben hoşlanmıyorum böyle paylaşımlar dan, bak ben senden şimdiye kadar hiç bir şey istedim mi deyin. Ama şuanda çok ihtiyacın var ve dışarı çıkamıyorsan parasını ver ben iki dakika alıp getireyim sana deyin.
     
    muzikdelisi bunu beğendi.
  14. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  15. mavera04

    mavera04 Güneşin doğduğu yerdeyim:) Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.766
    Beğenildi:
    304
    Ödül Puanları:
    153
    kımadan koy tepkini yoksa hiç baş edemezsin ..
    6.çocuğu hala bi pişik kremi yokmu değermi yani kaç paralık şey bi krem....
    aaa öle yemk takımı ütü falan olmazki tamam olmaz başı sıkışır verilir ama oda iyice abartmış anlaşılan..
    tepkinizi kırmadan göstermeniz gerek bence...
     
  16. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  17. chivas

    chivas mikropları at hayatndan=) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2010
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    cnm aynısını bana arkadaşımın karısı yapıyordu ki benim bebeğim yokonn 8 aylık bbeği vardı ama evime gelir sütümü btirir kendi sigra paketini saklar benimkenden içer bide derdi sizin durumunuz iyi bebeğiniz olsa iyi bez alırsınız bende senden kullanırm evimde ki eşyayı beğenir sende var bende niye yok ee senin kocan sana para konusunda karışmaz benim ki niye karışır yani sürekli bir kıyaslama yapardı eşim üzerinden bir gün dedim istersen kocam beni boşasın seni alsın o gün bügündür bana gelemez...bir zaman sustum ama baktım bu kullanmak çektm kendimi bende insanlra böyl konularda üzülürüm yardımcı olmak isterim ama günümüz insanları bunu domuzdan ne koparsam kardır yapıyo...
     
    PINAR45 bunu beğendi.
  18. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Nurten_35
  19. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    canım sen de doğmamış bebeğinin kremlerini vs..kullandırma ama..

    Gitsin alsın nerden alırsa..

    Tamam 1 kere falan verir insan ama alışkanlık yaptı mı senin canın sıkılır..

    Yok de, gösterme, bebek doğmadan eşyaları kullanılmaya başlandı de, ya da açıkca söyle: ben bazı şeyleri bebek doğmadan kullanmak istemiyorum hevesim kalmıyor sonra vs...de . de işte birşeyler

    Karşındaki düşünemiyorsa ya da işine öyle geliyorsa hatırlatmak lazım..:)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.