Arkadaşlar eski Türk filmlerine gidelim mi?(Belkıs Ozener Şarkıları)

Konusu 'Müzik Kutusu' forumundadır ve nargisos tarafından 14 Ağustos 2006 başlatılmıştır.

    14 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  1. nargisos

    nargisos Guest

    Arkadaşlar eski Türk filmlerine gidelim mi?(Belkıs Ozener Şarkıları)
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 11 Ocak 2009
  2. 14 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  3. Che

    Che Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.708
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben de türk filmlerini çok severim hepsini de severek dinledim.
    paylaşımın için teşekkürler.
    sevgilerimle...
     
  4. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  5. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Mumiiiinnn, Mumiiin canım nerdesin. Mumini bulun banaa. Muhahahahaa kızlar aslında eski Türk Filmi repliklerini yazsak nasıl olur. Mesela Mumin'e hastayım.Mumin Kartal Tibet, Hülya Koçyiğit'te hatırlamıyorum ama herhalde Nalan filandı. Ne filmdi be. :biggrin: :biggrin: :biggrin:
     
  6. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  7. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    -güzel oldugunuz kadar küstahsiniz da.

    -annecigim, ben bu amcayi cok sevdim. ona baba diyebilir miyim?

    -bana annemi tekrar anlatir misin babacigim? senin annen bir melekti yavrum.

    -neden agliyorsun annecigim? hayir yavrum aglamiyorum. gözüme toz kaçti.

    -benim de senin yaslarinda bir oglum vardi evladim.

    -seni sevmiyorum, seninle oyun oynadim, bunu anlamadin mi hala. ( aktor veya aktrist amansiz bir hastaliga -genellikle ince hastaliga- tutuldugu zaman sevgilisine soyledigi ilk cümle.)

    -annen sen dogarken öldü yavrum.

    -n'olur gerçegi söyleyin doktor yasayacak miyim?

    -o kizla evlenirsen, seni mirasimdan mahrum, evlatliktan menederim.
    nayir necla, n'olamaz.

    -hayir siz kovmuyorsunuz, ben vazifemden istifa ediyorum.

    -tanrim, bu resim... bu resim...

    -ben fakir bir gencim, sen ise zengin bir fabrikatorun kizisin.
    biz ayri dünyalarin insaniyiz.

    -evlenince pembe pancurlu bir evimiz olacak
    .

    Valla ben de istemiştim pembe panjurlu ev ama sözverdi yapmadı benim herif. Bana ne yaa ben pembe panjurlu ev istiyorum.
     
  8. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  9. Krdi

    Krdi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.157
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Sadece bu kadar mı kuzum
    Bak benim ilk etapta aklıma gelenler

    Bu ses Aman Allahım bu ses Nalan'ın sesi
    Nalan mı o da kim birine benzettiniz herhalde (titrek sesle ve de mümkünse ağlayarak)

    Yanılmaktasın ki pek çok

    İzin ver açıklayayım.

    Lutfen bu bahsi kapayalım.
     
  10. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  11. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    -hayir.. hayir.. tertemiz hislerimle oynadin benim.

    -biliyordum.. ölmedigini biliyordum rifat.

    -oh ne saadet. (Neredeyse bütün filmlerde vardır bu. Ve aynı zamanda hep acı çekerler)

    -saadet dolu yuvamiza kara bir gölge düsürdün.

    -bizim gibi insanlar serefleri icin yasarlar, namuslari icin ölürler. ama sen bunu anlayamazsin.

    -ben artik yarim bir insanim.

    -demek ikimiz de ayni kadini sevdik.

    -olmadi neriman, yapamadim.. seni unutamadim.

    -Düşündüğün gibi diil Mumin. Açıklamama izin ver nolur (Taktım ben bu Mumin'e):biggrin: :biggrin: :biggrin:
     
  12. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  13. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Türk Sinema tarihine emeği geçen ve şu anda aramızda olmayan tüm ustaları rahmetle anıyorum.Hep mizah konusu olmuştur belki replikleri, hareketleri ama şu bir gerçek ki onlar sinemanın yapı taşları.Eminim birçoğumuz hala büyük bir zevkle izliyoruz. En azından ben bayılıyorum. Tam bir Türkan Şoray hastasıyım.

    TÜRKAN SULTAN HAYRANIM SANAAAAAA
     
  14. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  15. Krdi

    Krdi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.157
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Bi de repliklerden öte aniden kıyafetler makyaj saç değişiyordu hatırlıyor musunuz. Mesela ben şunu hiç unutmam Ediz Hun Hülya Koçyiğit. Hülya abla evde temizlik yapıyor saçları tek örük arkadan muhtemelen köyden gelmiş. Ediz abi yine çapkın babası ölüm döşeğinde evlenmedin gittin diyo. O da evlenecek kız olarak tutuyo Hülya'nın elinden doğru babasının odaya. Saçları tek örük olan Hülya odaya girince birden bire iki örüklü bi kıza dönüşüyo:laugh:

    Köy kızı şehre geliyor bi değişiyor bi değişiyor adam onu tanıyamıyor aşık oluyor mesela. Hadi onu tanıyamıyor birine benzetiyor da yanında köylüleri aşcısı, kahyası filan oluyo onları da tanıyamıyor. Hepsi çift yaratılmış amcamın gözünde:laugh:

    Cüneyt Abi birine vuruyor domino taşları gibi bir ordu yerlerde....

    Ya ölüm döşeğinde takma kirpikli ve de makyajlı hatunlar 1 haftadır uyanmamış ve de bişi yememiş hali ha dikkat edin.

    Ha bi de kadın intihar etmiştir.Arar kocasını, neden yanlış anlaşıldığını uzun uzun anlatır. Bu arada o anlattıkça filmi izleriz. Adam da elinde telefon 2 saat dinler filmin sonunda der ki dayan karıcım ambulans gönderiyorum ben buna hep bayılmışımdır. Önce ambulans gönderilmez. Haksızsa bırakınız ölsünler:laugh:

    Bi de hepsinin A haha ha ha diye başlayan şuh kahkahaları

    Yine de hepsi harika ya.Ne olursa olsun izlerim. Hep bi masumluk var çünkü. Belki onu özlüyoruz. Yaşasın Eski Türk Filmleri:laugh:
     
  16. 16 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  17. graf

    graf Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    702
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    Türk Film Isimleri
    > >> > BEN BIR KANUN KACAGIYIM (1966)
    > >> >BEN BIR SOKAK KADINIYIM (1966)
    > >> >GUNAHINI ODEYEN KADIN (1969)
    > >> >GUNAHINI ODEYEN ADAM (1969)
    > >> >GUNAHLARINI KANLARIYLA ODEYENLER (1969)
    > >> >IYI DOVERIM KOTU SEVERIM (1972)
    > >> >ACI SEVERIM TATLI DOVERIM (1975)
    > >> >OLUMUNU KENDIN SEC (1971)
    > >> >OLMEDEN TOVBE ET (1971)
    > >> >MEZARINI KAZ BENI BEKLE (1971)
    > >> >IPINI BOYNUNDA BIL (1971)
    > >> >VE SILAHINI CEKTI (1972)
    > >> >KIYMA BANA GUZELIM (1962)
    > >> >VUR VUR KAC KAC (1972)
    > >> >VURMA ZALIM VURMA (1972)
    > >> >FIRCANA BAYILDIM BOYACI (1978)
    > >> >
    > >> >VE ONU VURDULAR (1973)
    > >> >OLUMLE SEVISENLER (1972)
    > >> >SEVISEREK OLENLER (1975)
    > >> >AYIKLA BENI HUSNU (1975)
    > >> >YE BENI MAHMUT (1975)
    > >> >ZIMBALA BILAL (1975)
    > >> >ISMET BU NE KISMET (1978)
    > >> >OTTUR KUSU OMER (1979)
    > >> >KOKLA BENI MELAHAT (1975)
    > >> >KOKLA AMA KOPARTMA (1975)
    > >> >HASAN ALMAZ BASAN ALIR (1975)
    > >> >BU BABA BASKA BABA (1975)
    > >> >BEN ARMUDU DISLERIM (1975)
    > >> >SIPSAK BASARIM (1975)
    > >> >ISTE KAPI ISTE SAPI (1975)
    > >> >YUZME BILMIYORSAN ISIN NE AGACTA (1978)
    > >> >HER ADIMIM BELA (1972)
    > >> >ADIM BELADIR (197
    > >> >ADIM KAN SOYADIM SILAH (197
     
  18. 16 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : nargisos
  19. nargisos

    nargisos Guest