arkadaşlar femara ve kısa prorokoll lütfenn acil bilgi!!

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve ever tarafından 13 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  1. ever

    ever Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bu 3. tüp bebek denemem olacak,2 sinde uzun protokol denendi şimdi kısa protokol uygulanacak. uygulayan arkadaşlarr lütfenn bildiklerinizi paylaşın benimle...
     
  2. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  3. ever

    ever Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kimse yok muuu:KK43:(
     
  4. 13 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  5. Sera96

    Sera96 benimdemeleğimvar Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    904
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım hayırlısı olsun kısa protokol adetin ikinci yada üçüncü günü ganal f le yada başka bir ilaçla yumurtlamaya hızlı bir şekilde başlatılan adetin 8 veya 10 cu günüde baskılama iğneleri ile yumurtaları baskılayıp gerekli büyüklüğe gelincede çatlatma iğneleri vurulan ve daha sonrada yumurtaların toplandığı tedavi zaten de 3. cüsü olacakmış yani tecrübelisin bu konuda allah hayırla tamamlamayı nasip etsin güzel haberler al inşallah
     
  6. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  7. bilenmelek

    bilenmelek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    uzun protokole göre daha zahmetsiz,iğne sayısı daha az,şehir dışından gelenler veya yoğun çalışanlar için tavsiye ediliyor.Benim ilki uzun ikincisi kısa protokolle uygulandı ama ikisi de negatif.
     
  8. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  9. orkide76

    orkide76 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    adetin ikinci günü başlanıyor gonalf yada puregona yumurtalar olgunlaşmaya başlayınca cetrodite veya orgulatron kullanılıyor
     
  10. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  11. sersev79

    sersev79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    86
    canım merhaba benim adet bittikten sonraki gün başlandı zaten 25 gün içinde bitti yumurtaların gelişmesine bağlı iğnelerini kullanıyosun yumurtaların geliştiği zaman çatlatma iğnesini vurduruyosun 36 saat sonra anestezi ile yumurtaların toplanıyo 3 gün yada 2 gün sonra transferin gerçekleşiyor sıkışık idrar altında transfer oluyo o kısmı biraz zor acı yok ama tuvalet öldürmüştü beni 12.günüde kan testi yapılıyor ve bebişin hazıııııııır hayırlı olsun dicekler inşalllah:Saruboceq:
     
  12. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  13. Starimu

    Starimu Tosbaam abi oluyor :) Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.556
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    kısa protokolü en iyi seracım anlatmış , buna ek olarak femara adlı ilacı kullanıyosun . zaten kutunun içinde 30 tane var , sen 10 tanesini kullanıyosun , alacağın eczane biliyor saten sana sadece 10 tanesini verip ona göre ücret alıyor .
    femara protokolü uzun protokole cevap vermeyen , yüksek doz ilaç almasına rağmen oluşan folikül sayısı 2-3 ü geçmeyen bayanlarda kullanılıyor . altın vuruş da deniliyor , çünkü şimdilik erken yumurta yetmezliği - düşük over rezervi tanısı konulmuş bayanlarda tedavi anlamındaki son basamak , en azından şimdilik , bunda daha ileri bir yöntem-protokol yok .. benim folikül sayım ilk tedavimde ki ( uzun protokol olmuştu ) gibi 3 felan olsaydı benim ısrarımla bana da uygulanacaktı .. bu protokolü uygulayıp ikizlerini kucağına alan 2 kişi ve oğlunu kucağına alan çok yakın bir arkadaşım var . hepsinin de sayısız başarısız denemeleri oldu ve öncek denemelerinde yüksek dozlara yumurtalıkları cevap vermemiş yada düşük kalitede yumurta üretmişlerdi ..
    benim bidiklerim bu kadar ..
    ha bir de bunu uygulayan çok merkez yok , en iyi uygulayan ve yukarıda bahsettiğim çocuklarına kavuşanların hepsi amerikan hast.de cengiz beyde denediler , bunu uygulayan umut tüp bebek var ve belki bahçeci .. çünkü umuttan bahçeciye geçen drum aytun aktan hanım da umut tüp bebekte kalsaydı ve benim yumurtalarım istenen sayıda olmasaydı adetin ikinci günü bana femara protokolünü uygulayacaktı ..
     
  14. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  15. orkide76

    orkide76 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben maya tüp bebek merkezine gidiyorum 4. aydan sonra tekrar deneyeceğim ve banada femara kullanılacak
     
  16. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  17. ever

    ever Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar çok teşekkürr ederim hepinize , allah hepimizin yardımcısı olsun..ben anatoliada yaptırıcam dr. um hakan bey.. allahım inşallah hepinizin içinde benim içinde hayırlı olurr ammiiiinn.. çoook teşekkürler hepinize...( bu arada benim ilk mikro denememde 6 , 2. de 10 tane toplandı)
     
  18. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ever
  19. Starimu

    Starimu Tosbaam abi oluyor :) Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.556
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148

    umarım ben yanılıyorumdur , ama o hasteneden ( tabi ekip farklıydı o zaman ) çok şikayetçi olanlar var bildiğim .. inşallah yazacaklarım seni ikileme sürüklemez ve kaş yaparken göz çıkarmış olmam , ama kötü blidiğim bir şeyi de göz göre göre paylaşmazsam aslı kötülüğü yapmışım gibi hissederim sonra ..
    kafam karışır dersen istersen bundan sonrasnı okuma ...
    önemli olan şu anki yumurta kapasiten . Dr.un son muayenede kaç yumurta hücren olduğunu söyledi ?
    aslında şu protokolle başlayalım deniliyor ama tedaviye başlayacağın reglin 2. günü zaten dr.un görüyor o ay açılan paketten çıkan yumurta sayısını ve ilaca vereceğin muhtemel cevabı da ekleyip ona göre bir protokol seçiyor , en doğrusu bu , dr.umun da bana anlattığı bu ben inatla femara olsun diye dietirken ....
    yani daha regl olmadan heleki öncek denemelerinde 6-10 tane yumurtan olmasına rağmen / yani kısa-antagonist protokol rahatlıkla uygulanabilecekken / neden femara denildi sana anlamadım .. senden önce denemişler mi hiç hastalarına , onlardan nasıl sonuçlar almışlar ? hoş denemeseler bile denemedik , sen bizim ilk hastalarımızdan olacaksın demezler ya ...
    ben de 2. denememi anatoliada yapcaktım . başka bir medyatik dr. vadı orda ona karar vermiştim .. hatta regln 2. günü gittim ilk usg muayenem felan yapldı , dr.um memoriladaki dr.umun bana uyguladığı dozu öğrenip aynı dozu vurulcağımı , benzer protokol uygulayacağını söyledi , sora tavrı önceki toplantılarda tanıştığım o sıcak kanlı dr. tarzında değildi ve yine bir toplantıda sorduğum bir uygulama var denildi , tedaviye başladığım gün o uygulamanın olmadığını öğrendim . bir ara sperm mıknatısıyla güdeme geldler , sonra fısss diye söndü tüm havaları , çünkü boş çıktı o olay , reklam kokan hareketlerden başka bir şey değil tüm yaptıkları.. bana hiç güven arz etmiyor orası . şimdi bir de senden böyle bir şeyi duyunca haksız değilmişim diyorum ..

    Allah yardımcın olsun canım , tedavinden hayırlı ve olumlu sonuçlar alman dileğiyle
    ..