arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var

Konusu 'Davetiye' forumundadır ve pinkystar tarafından 1 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pinkystar
  1. pinkystar

    pinkystar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.084
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar davetiye bastıracağım ama adet konusunda bir kararsızlığım var.sizce kaç adet bastırmalı?
    nişanım yemekliydi ve çağırdığım kişileri seçmek zorunda kaldım.düğünüme herkes gelsin istiyorum uzaktan yakından farketmez herkese davetiye vermeyi düşünüyorum.
    kimi diyor salon 400 kişilik 200 bastırsan yeter gelen tek gelmeyecek falan...
    kimi diyor valla bastır 600 kişi yarısı gelse salon dolar...anlamadım gitti ne yapacağım.siz neler yaptınız.bi anlatın bakalımmm kafayı yicceeemmmmm-tatlicadiarzu-
     
  2. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pinkystar
  3. sbt

    sbt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence kimseyi kırmak istemiyorsan tabi akraba , eş dost sayınızda önemli ama 300 tane bastır , herkese verirsin .Bir yastıkta kocayın inşallah
     
  4. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pinkystar
  5. pinkystar

    pinkystar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.084
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.akraba pek yok ama çevre geniş.300 yeterli diyorsun.dikkate alacağım.çok teşekkürler tekrar:1hug:
     
  6. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pinkystar
  7. sbt

    sbt Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    rica ederim canım eğer çevren genişse daha fazlada bastırabilirsin salon 400 kişilik dediğin için ben 300 demiştim fakat gelecekler tek kişi ise 400 daha yerinde olabilir mutluluklar
     
  8. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pinkystar
  9. life_city

    life_city 22.11.2009 evlendik :) Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.182
    Beğenildi:
    132
    Ödül Puanları:
    153
    bncede 300 tane bastır
    herkeze dağıtın
    iser gelir ister gelmez
     
  10. 3 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pinkystar
  11. pinkystar

    pinkystar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.084
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    evet bende 300de karar kıldım fikirlerinizden sonra ama bir opsiyon bırakacağım mümkün olursa davetiyecide nolur ne olmaz die..teşekkürler çok çookkkk
     
  12. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pinkystar
  13. zeysb

    zeysb Umutlu :) Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.806
    Beğenildi:
    307
    Ödül Puanları:
    113
    canım herşeyi önceden güzelce planlamalısın bence..örneğin düğün yemekli ve 200 kişilik bir düğünün olucak.davetiyeye kişi sayısını belirliyebiliyorsun"2kişiliktir"yazan bilgi sağ alta iliştirilebiliyor..ee her aileden 2kişi gelicekse...sen 100davetiye bastırırsın işin biter..
    herkez gelsin istiyorum diosunda.salon 400kişilik diyorsun...400ün üstünü zaten almaz.aynı mantıkla 200 davetiye yeterli bence.birazda yedek ayarlarsın işte...her aileden gelecek kişi sayısınıda hesaplaman gerekiyor özetlen canım...
    eltimin düğününde davetlilerin oturma planı bile vardı.girişte minik bir masa ve görevli vardı.gelen kişilerin adını alıp onlar için hazrılanan minik kartları bu görevli verdi.minik kartlarda herkezin masa numarası yazıyordu..vereliniortakharika bir düzendi..arkadaşlar bi yanda.yaşlılar sahneden sesten uzakta...hihoyyyt
    yani plan çok önemli canım....şimdiden mutluluklara.s.
     
  14. 7 Haziran 2009
    Konu Sahibi : pinkystar
  15. pinkystar

    pinkystar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.084
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım çok teşekkürler fikirlerin için .
    ben şu bakış açısıyla baktım herkes aynı anda gelip aynı anda gitmeyecek ya..
    kimi başlarken gelcek 2 saat takılacak ..
    kimi 10da gelecek düğünü bitirip gelecek..
    kimi dokuzda gelcek 1 saat duracak...
    yani düğün davetli sayısı baştan sona sabit kalmayacak.
    o sebeble düğün salonu 400 kişilik olmasına karşın net bi sayı belirleyemedim ya işte...400 kişilik salon die sadece 400 kişi mi davet etmeliyim?anlatabildimmi tam olarak bilmiyorum umarın anlamışsındır :)
    bu yerleşim düzeni güzel fikir nişan yemekli olduğu için onun ayarlamasını yapmıştık baya düzenli oluyor dediğin gibi..çok teşekkürler tekrar canım öpüyorum çok opuyorumnanaktan