arkadaslar kan değerlerınızı yazarmısınız

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve penses tarafından 23 Mart 2009 başlatılmıştır.

    23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  1. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaslar gebelık olsun yada olmasın şimdiye kadar çıkan kan değerlerınızı yazarmısınız b-hcg
     
  2. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  3. ikizler17

    ikizler17 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşım
    12.gün 243.63
    14gün 693.23
    tek bebek bekliyorum inşallah hayırlısıyla
     
  4. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  5. Angel...baby

    Angel...baby Kızım&Oğluşum Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.331
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim 12gün degerim 343.4 cıkmıstı cogul gebelik hayırlısından......
     
  6. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  7. tuxgxbaa

    tuxgxbaa elif sena'm hoşgeldin.... Üye

    Katılım:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kaydirigubbakcemile5 slm arkadaşım
    11. gün 52.67
    13.gün 126.49
    tek bebiş hamileyim:nazar:
    darısı isteyen herkese inş.:Saruboceq:
     
  8. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  9. dorukk

    dorukk S ♥ A ♥ B ♥ İ Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.255
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    benimde
    10. gün 97.27
    12. gün 308
    tek bebiş bekliyorum hayırlısı ile gelişirse...
     
  10. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  11. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım 97 ne demek oluyo
     
  12. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  13. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    yanı 9 mu demek oluyo
    benım mesela 7.gün değerım 1.10 du bu kan değerlerı kafamı karıstırdı biraz
     
  14. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  15. dorukk

    dorukk S ♥ A ♥ B ♥ İ Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.255
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canım sen bi kere çok erken yaptırmışsın testini.1.10 negatif demek değerin en az 5 çıkması gerek ki odadüşük anladınmı. yani bi karışıklık yok. sen bunları takma kafana 12. gün mutlaka tekrar baktır değerine....
     
  16. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  17. angelhope

    angelhope Minnoşumm Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.115
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    penses 12.gün değerim 1.0 yani negatif.
     
  18. 23 Mart 2009
    Konu Sahibi : penses
  19. bebetom

    bebetom Teyzesinin gülü o Pro Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.620
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım merhaba be ıkı defa tup yaptırdım.Bırıncıde 11.53 bebek tutmadı.Ikıncısınde ıse tek yumurtam vardı.Ynı tek embrıyo tranferım de 32.34 oldu.Fakat ıkı denememde de bebek olmadı Ucuncuye hayırlısı devam etmeyı dusunuyorum.Bol sans herkese:KK46: