arkadaşlar lütfn bi bakın bunu öğrenmm lazım

Konusu 'Yabancı Dil Eğitimi' forumundadır ve yasel tarafından 4 Mart 2010 başlatılmıştır.

    4 Mart 2010
    Konu Sahibi : yasel
  1. yasel

    yasel utkum iiki varsin Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    I don't know you I Want, make friends, If you want ???? If you don't want no problem

    nedemek

    ok . you will have to add me again . then i will accept ve bu nedemek
     
  2. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : yasel
  3. xxDerinxx

    xxDerinxx ♥♥ Aşkım ♥♥ Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    9.052
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    Biraz saçma cümlerler olmuş...
     
  4. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : yasel
  5. yasel

    yasel utkum iiki varsin Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    nasıl yani ne olduğunu banada sölermisin
     
  6. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : yasel
  7. yasel

    yasel utkum iiki varsin Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    lütfen arkadaşlar ne olduğunu sölermisiniz
     
  8. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : yasel
  9. yasel

    yasel utkum iiki varsin Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar neden cvp yazmıyosunuz
     
  10. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : yasel
  11. shirley

    shirley Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    336
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    anladığım kadarıyla:))))

    seni tanımıyorum ,arkadaş olmak istiyorum eğer sen de istersen.. istemezsen de sorun değil diyor :KK66:

    aşağıdaki cümle ise;

    beni tekrar ekleyeceksin(eklemek zorunda kalacaksın)..o zmaan kabul edeceğim demiş kim dediyse ama büyük bir ihtimalle bunu facebookta demiş :KK70:
     
    Son düzenleme: 4 Mart 2010
  12. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : yasel
  13. yasel

    yasel utkum iiki varsin Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim canım evet facede oldu bu
     
  14. 16 Mart 2010
    Konu Sahibi : yasel
  15. gmen

    gmen Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    131
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    seni tanımıyorum ama arkadaş olmak isterim sen de istersen .
    tamam eğer istiyosan beni eklemen gerek sonra ben de kabul edicem.