Arkadaşlar nasıl hamile kaldınız?

Konusu 'Duyuru : Ben de hamileyimmm' forumundadır ve sinemeeren tarafından 19 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  1. sinemeeren

    sinemeeren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2010
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    paylaşımlarınızı bekliyorum?şimdiden teşekkürler:Saruboceq:
     
  2. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  3. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    nasılmı ?
    nasıl yani
     
  4. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  5. sinemeeren

    sinemeeren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2010
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    yani uygyuladığınız yöntemler,tavsiye deiceğiz metotlar içtiğiğiniz bitkisel yöntemler falan.başka şeyler deil tabii:roflol:
     
  6. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  7. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    :roflol:
    canım bunun için çok topik var zaten hamile kalma yöntemleri die:jeyyar:
     
  8. 19 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  9. ALLAHvarGAMyok

    ALLAHvarGAMyok ikizlerin annesi ♡♡♡ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    21.035
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    198
    canım henuz kalamdım :KK43:
     
  10. 20 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  11. basolkubra

    basolkubra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    ilk önce hamile kalmayı aklından cıkartıp eşinle beraber olacaksın altın kural bu görev olarak degil zevk için yapacaksın ...... vede beraberlikten sonra hemen kalkma ayaga ayaklarını dik yat vede sırtına yastık koyy en az 1 saat yat.....ayrıca eşine bol bol kahve içir bide adetin biter bitmez baraber ol daha sonra yumurtlama gününden ovolasyon gününe kadar hergün beraber ol..................ben böle kaldım hepsini yaptım anca oldu ama sunu unutma olmadı die hayal kırıklıgı yaşama ben 1bucuk sene denedim vede sonunda oldu çoook şükürrrr...............bide sen kendini iyi koru bol bol pekmez iç
     
  12. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  13. esmen

    esmen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    :KK46::ecrin_bebek:
     
  14. 21 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  15. didodidos

    didodidos Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2010
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    aynen yukarda anlattığı gibi adetin bittiği gün ilişkiye girmeye başla.çünkü herkesin yumurtlama zamanı farklı.bende 4 ay sonra kaldım.hemen kalkmadım uyudum ilişkiden sonra.öle oldu umarım en kısa zamanda güzel haberlerini duyarızzzz:sinifsinif:
     
  16. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  17. anl_dyg

    anl_dyg Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canımmm adetin bittikten sonra kesnlikle hergün değil gün aşırı ilişkiye girmen gerekiyo... erkek sperminn kalitesi için mutlaka bi gün ara vermek lazım... ilşki sırasında zavk almaya bak bebek için oldu bittiye getirme sakın... ve bittkten sonra hemen ayağı kalkma yatabildiğin kadar yat cnm...ben 1 yıldan fazla bebek istedim.. çok denedim ama olmadı en son bu gün aşırı ilişki ve ayakları kaldırma metoduyla 3, ay hamile kaldım... şimdi sıra sende hadi bakalım hamiş haberlerini bekliyorum en kısa zamanda...
     
  18. 22 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sinemeeren
  19. ofline

    ofline Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    41
    tamamen doğal yolla
    üstelik ne ayaklarımı diktim ne şekilden şekile girdim.
    ama ilişkiden zevk almak önemli bence yani ben öyle düşünüyorum.