Arkadaşlar saç ışıklandırması hakkında

Konusu 'Saç Şekilleri (kesim, örgü, topuz) & Kataloglar' forumundadır ve selenim tarafından 26 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : selenim
  1. selenim

    selenim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar 1 aya kadar düğünüm var tenim ve saç rengim koyu kumral kuaförüm ışıklandırmanın yakışacağını söyledi ışıklandırmanın röfle olduğunu düşünüyodum ama sanırım röfle ve ışıklandırma ayrı şeyler oluyor bilgisi olan varsa sevinirimyerimseniben
     
  2. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : selenim
  3. selenim

    selenim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    düzeltme yapıyorum buğday tenliyim saç rengim koyu kumral
     
  4. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : selenim
  5. CaRMiN

    CaRMiN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    602
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    86
    ışıklandırma röflenin koyusu. Röfle kadar sık ve sarı olmuyo. Saçının bi kaç yerini paketliyo,hafif sarı renk veriyo,ışık vurmuş da parlamış gibi duruyo. Ama bence yaptırma düğün öncesi. Maazallah güzel olmaz falan,çok üzülürsün..
     
  6. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : selenim
  7. selenim

    selenim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür edrim ilk defa yaptıracam düzgün bişe olsun istiyorum bide düğün öncesi ama kuaför neden yakışacağını söyledi bilemiyorum
     
  8. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : selenim
  9. Princess

    Princess Guest

    evet bence de düğün öncesi üzerinde oynama yapma. güzel olmazsa canın sıkılır.
    ama ben güzel olacağını düşünüyorum yani illaki hoşuna gider ama gitmezse canın sıkılır
     
  10. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : selenim
  11. selenim

    selenim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bir iki arkadaş ta röflenin iyi duracağını söylüyor buğday tenli ve yeşil gözlü olunca kararsızım
     
  12. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : selenim
  13. Princess

    Princess Guest

    yakışır çok farklı bir şey olmaz zaten,abartılı bi değişiklik değil yani..................................
     
  14. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : selenim
  15. Princess

    Princess Guest

    bence röfle işine girme..
    çünkü o bariz bi değişiklik yapıyo. düğün öncesi hoşlanmazsan kötü olur.
     
  16. 26 Nisan 2008
    Konu Sahibi : selenim
  17. selenim

    selenim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürler arkadaşlar artık kuaföre güvenecem umarım pişman olmam