Arkadaşlar yardım eder misiniz?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve had tarafından 8 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  1. had

    had Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bende hamileyim kandaki değerim 216 doktorum düşük bir değer dedi.birde çok ağrım var düşük belirtisi olabilir mi?bugünü dört gözle bekledim.ne olur dua edin öyle bir şey olmasın.bir de eşimle kan uyuşmazlığımız var bu da düşüğe sebep olabilir mi?cevaplarsanız sevinirim.:CüvCüv:
     
  2. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  3. aylint

    aylint Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.429
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    tebriklera.s.:nazar: inşallah herşey yolunda gider de bebeğini kucağına alırsın sağlıkla...
    adetin ne kadar geçti? ağrı konusunu bilemiyorum ama kan uyuşmazlığı düşüğe neden olmuyo diye biliyorum, ama hamileliğinde dr tedavisini uygulayacak...
     
  4. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  5. ilknuray

    ilknuray Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    309
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım, Tebrikler....
    bence değerin hiçde düşük değil.
    Rabbim, sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin...
     
  6. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  7. gonulll

    gonulll Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.474
    Beğenildi:
    4.278
    Ödül Puanları:
    163
    tebrıkler canım..
    kasık agrısı normal sey.ben kasık agrısı cok cektım suan 10.haftanın ıcındeyım yenı yenı azalmaya basladı.bebısın yer acıyor kendıne olması cok normal.doktorun zaten dusuk onleyıcı ılac verır sana her ıhtımale karsı canım...
    hayırlısı olsunnn
     
  8. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  9. had

    had Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cevaplarınız için çok teşekkürler içimi rahatlattınız.allahım isteyen herkese nasip etsin.
     
  10. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  11. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım tebrik ederim inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın.kan uyuşmazlığı bir problem oluşturmaz sadece doğumdan sonra iğne olman gerekiyor.kasık ağrısını ilk üç ay bitene kadar hissedebilirsin korkacak birşey yok.adetin ne kadar geçti bilmiyorum ama geç döllenme olabilir canım onun için düşük çıkmıştır değerin
     
  12. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  13. kayra42

    kayra42 hayatımın aşkı 3 erkek:)) Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.090
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ya ne alaka benim değerim 183 tü çıktığında.canını sıkma hamilesin canım.hayırlı olsun...
     
  14. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  15. had

    had Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkürler gelen mesajları okudukça mutlu oluyorum.bana moral oluyor.allahım herkesin gönlüne göre versin aratmasın.
     
  16. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  17. akimera

    akimera Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.616
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    cnm tebrik edrim.bence hiç bi sorun olmaz merak etme.o değerler hızla artar inşallah ve bebeğini sağlıklakucağına alırsın
     
  18. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : had
  19. denizkenan

    denizkenan Guest

    merhabalarr ben deniz
    19 yasındayım 10 aylık evliyim
    korunmayı bırakır bırakmaz hamile kaldım
    sat 19 nisan
    fakat dr gebelik var diyo yalnız keseyi göremediği için kimyasal olarak adlandırmak zorunda oldugunu söylüyo
    gecen salı testte 3.88 çıktı sınırda dediler
    perşembe günü 49.7 ye yükselmişti
    birde dün yaptırdım 508 olmuştuu
    doktor değer gelişimi cok güzel dedi
    fakat keseyi göremiyoruz dedi
    sizce keseyi görmek için cok erken değil mi ????
    benim adetlerim normalde düzensiz 2 ayda bir oluyorum
    sanırım geç yumurtladım o günde tuttu yani ya 2 haftalık ya 3 haftalık arasında bişey sanıyorum :S
    tecrübelerinizi paylaşır mısınız ????