arkadaşlar yardım edin

Konusu 'Çeyizimiz için biz neler aldık ?' forumundadır ve moonlighty tarafından 13 Kasım 2010 başlatılmıştır.

?

SİZ BU YATAK ÖRTÜSÜ NASIL???

  1. ALINABİLİR

    20,0%
  2. ALINMAMALI

    80,0%
Birden fazla oy kullanılabilir.
    13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  1. moonlighty

    moonlighty Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaaşlar ben acemisiyim çeyizim için bir şey paylaşıp fikirlerinizi almam gerekiyor ama resim yükleme işlemi nasıl oluyor bilmiyorum yardım edin lütfen.Sorum beğendiğim hatta almak üzere olduğum yatak örtüsü......neyse arkadaşlar birinin yardımı bana ulaşana kadar belki siz biliyosunuzdur elartın bihter adlı yatak örtüsü renk p.mavisi sizce nasıl?
     
  2. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  3. eylemonur

    eylemonur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.320
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bundan mı bahsediyosun??

    bence çok süslü gereksiz yer tutacak birşy he zaman kullanamazsın helede çalışıyorsan...
     

    Ekli Dosyalar:

  4. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  5. moonlighty

    moonlighty Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    teşekkür ederim evet bu çalışmıyorum ama hep abartıyı sevmişimdir buda çok hoşuma gitti evet bir de kullanışlıı olup olmama durumuda var bilmiyorum hiç düşünmemişdim yıkayınca bu özelliği bozulurmu onuda bilmiyorum tekrar teşekkür ederim
     
  6. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  7. eylemonur

    eylemonur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.320
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    rica ederim canım...

    yani ben daha sade şeyleri seviyorum ama sen süslü seviyorsan ayrı tabi...yıkandığı zaman bu fotograftaki gibi olmayabilir...iyice araştır bence çünkü pahalı ürünler bunlar...
     
  8. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  9. poldi

    poldi Bir umut var mı? Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenildi:
    683
    Ödül Puanları:
    148
    Hem çok pahalı, hemde abartılı..Tabi zevk meselesi, ben beğenmedim şahsen..
     
  10. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  11. moonlighty

    moonlighty Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    evet zevk meselesi ona bişey diyemeyiz ama abartı deyince ben ve bizim ailenin bayanları önden gideriz hatta koşarız :KK1:
     
  12. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  13. eylemonur

    eylemonur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.320
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım mobilyan ne renk belli mi peki??
     
  14. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  15. moonlighty

    moonlighty Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    belli değil ama beyaz ve gümüşlü bi takım istiyorum bizde adet gereği mutfağı, yatak odasını (sadece mobilya hariç) evin halıları falan biz alırız yatak örtüsünü falan alıp koyalım dedik
     
  16. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  17. eylemonur

    eylemonur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.320
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    anladm canım...sen bilirsin...hayırlısı olsun...
     
  18. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : moonlighty
  19. gulsen058

    gulsen058 17.o7.2011 yeni bir hayat Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.103
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    63
    zevk meselesi tabi ki bende hiçsevmiyorum bunları