arkadaşlar yardım LÜTFENNN

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve sirinatay tarafından 9 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sirinatay
  1. sirinatay

    sirinatay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar 1 yıllık evliyim en son adetim 17 şubattı ve hala olamadım normalde martın 18inde olmam gerekirdi 1 hafta önce eczaneden idrar testi aldım fakat negatif çıktı çok üzüldüm sizce yanlış çıkma ihtimali varmı?kan testi yaptırmak istiyorum ama yine negatif çıkacağından korkuyorum sizce hamile olabilirmiyim şimdiden teşekkürler
     
  2. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sirinatay
  3. serdi

    serdi Guest

    canım idrar testinde hemen belli olmayabiliyor... geç döllenme olmuş olabilir kan testi yaptırırsan kesin sonucu alırsın... zaten normal şartlarda hamile değilsen bile doktora gitmen gerekiyor... adetin 20 gün gecikmiş bunun sebebi araştırılmalı canım ... şuanda yapacağın bi idrar tahlilinin normalde sonuç vermesi lazım çünki 20 gün geçmiş 3 saat tuvalete çıkma ve beklemiş olan idrarlayap tahlilini umarım hamilesindir.....
     
  4. 9 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sirinatay
  5. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben adetimden 20 gün sonra idrar testi yatım negatifti ama hamileyim bence bir doktora git ve kan testi yaptır çünkü bu kadar gecikmenin bir nedeni olmak zorunda hamile olmasan bile kontrol edilmesi lazım ama inşallah hamilesindir canım
     
  6. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sirinatay
  7. serdi

    serdi Guest

    başlığı acan arkadaş ortadan kaybolmuş bizi durumundan haberdar ettttttttt
     
  8. 10 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sirinatay
  9. sirinatay

    sirinatay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar kusura bakmayın yazamadım sanki bütün aksilikler beni buluyo eşim rahatsızlandı onunla ilgileniyorum bugün bir idrar testi daha yaptım sonuç yine negatif yarın akşam üstü doktorla randevum var bakalım neymiş ortaya çıkar ama inanın hamile kalmış olmayı çok isyiyorum inşallah idrar testleri yanlış çıkmıştır
     
  10. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : sirinatay
  11. sirinatay

    sirinatay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkdaşlar malesef hamile değilim ve adet gecikmemin neden olduğunu bulamadılar yarın kan testi ve idrar testi yaptırıcam bakalım nedenmiş umutlarım başka bahara kaldı:KK43:(