Arkadaşlar yardımcı olurmusunuz?.

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve EU1 tarafından 26 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    Arkadaşlar merhaba.ben iki hafta kadar önce bilindik bi mağazadan bi mont aldım. Ancak aldıktan sonra hiç hoşuma gitmedi bi iki defada giydim . ona verdiğim parayla daha iyi bişey alabilirdim. Şimdi fişi ve etiketi duruyo etiketini bi şekişde tekrar takıp götürsem iade edebilirmiyim yada nasıl olur bu şekilde bi iade yapan odlumu aranızda yada bana çek mi verrler bilemiyorum böle bişey yapan varsa aranızda msjlarınızı bekliyorum teşekkürler
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Aralık 2008
  2. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.351
    Beğenildi:
    21.570
    Ödül Puanları:
    363
    Kullanılmış bir eşyanın kusuru olmadan değiştirebilirler mi acaba?
    Önce bu konuyu araştırın bence..:uhm:
     
  4. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. JJuLiEtt

    JJuLiEtt Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11.605
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    198
    hiç bir mağaza iade almaz
    sadece değiştirir canım
     
  6. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. EU1

    EU1 Guest

    etiketi falan duruyorsa değiştirebilirsin bence.küçük geldi falan de.
    bir de aldığın mağaza büyük mağzalardan biriyse genelde problem çıkmıyor.
    çünkü tezgahtarları pek ilgilendirmiyor.dikkatlice bakmıyorlar bile.ama para iadesi yapmaları zor.
    ağzın iyi laf yapıyorsa kolaylıkla halledebilirsin .
    kolay gelsin:nazar:
     
  8. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. PRINCESS-in-LOVE

    PRINCESS-in-LOVE 2. kez annelik heyecanı Pro Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.338
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    108
    para iadesi pek mümkün olmuyor
    ancak yerine başka bişey alabilirsin belki
    ama 1-2kerede olsa giyildiğini anlarlar dikkatli bakarlarsa ozaman değişimde yapmazlar çokda mantıklı çünkü onu başka birine satacaklar ve o kişi neden senin daha önce aldığın bikaç kez giydiğin ama sonradan beğenmediğin biişeyi satın alsınkı??
     
  10. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    bu parayı vermeden düşünseydınız keşke...
    bır de kullanmışınız...
    ben degıstırmezdım...çünkü...içim rahat etmezdı...
    gıydıgım bır seyı tekrar ıyade etmeyı...
     
  12. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    canım yerine başka bir ürün alabilirsin ancak.parfüm kokusu sinmemişse alırlar.benim başıma da gelmişti.ilk yaptıkları koklamak
     
  14. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    önce montu inceleyecekler . giyildiğini anlarlarsa büyük ihtimalle geri almazlar. hadi anlamadılar diyelim, size çek verirler ya da oradaki bir şeyle değiştirmenizi isterler. bu arada nedeni de soracaklardır. neden değiştiriyorsunuz ne gibi bir sorunu ve hatası var,montun diye... bir arkadaşım pantolon almıştı. yalnız pantolon ilk giyişinde iç çamaşırını boyamıştı. o da aldı götürdü. mağaza aldı ve dediki, bir inceleyelim sorun doğrumu . haber verelim. 1 ay bekledi. ve haber geldi. haklısınız diye. ve çek verdiler... o an mağazada alacak kıyafet bulamamıştı ... çek 1 yıl geçerliydi. neyse sonra, başka bir şey aldı. mutlaka neden isteyeceklerdir. onu söyleyeyim size.,
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Aralık 2008
  16. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Yanlış biliyoruz daha doğrusu tüketici kanunlarını pek bilmiyoruz..

    15 gün içerinde, ürüne hiçbir zarar verilmediyse, sebepsiz bile olsa, satıcı geri almak zorunda..Yani tüketici olarak böyle bir hak var..Yalnız para iadesi mi yoksa değişim mi onu ben de hatırlayamadım şimdi..

    Ama hakkınız var bunu bilin..Malesef kimse bilmiyor bu hakları..Araştırın..Sitemizde de Tüketici Hakları bölümünden bilgi alabilirsiniz.
     
  18. 26 Aralık 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. gulsahh

    gulsahh Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    88
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım parfüm kokusu varsa bile makinada deterjansız yıka sade su ile güzelce kurut öle iade yapabilirsin ama parfüm kokusu varsa değiştiremezsin