Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve fay78 tarafından 7 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  1. fay78

    fay78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    113
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar yoruldum artık.
    3 yıllık evliyim. Şimdiye kadar eşimin doğum gününü hiç kutlayamadım. İlk yıl kayınvalidemin isteğiyle görümcemlerde kutlandı. 2. yıl bir program yapmıştık, kayıvalidem onsuz bir program yapıldığını duyunca kıyametler kopardı. Dolayısıyla program iptal edildi ve evdeydik. Bir pastamız bile yoktu. Okadar kötü bir geceydiki... Artık bu sene ona bir doğumgünü yapmak istedim. Kayınvalidem geçen hafta doğumgününde bize geleceksiniz dedi. İşte eşimin teyzesi, onun kayınvalidesi, yeğenleri olacakmış. Ben bunu duyduğumda yine çok üzüldüm tabi. Eşimi aradım. Hafta sonu kayınvalideme gitmek istemediğimi ama kendisinin isteğinin de benim için çok önemli olacağını söyledim. Sordum ona nasıl geçirmek istersin doğumgününü diye. istersen ben izmire annemlere gideyim haftasonu bir bahane bularak. sende annenlerle kutla dedim. çünkü bu sene de onların istediği gibi yapmak istemiyorum artık. Oda ablasıyla görüşmüş . Ablası annesiyle konuşacağını söylemiş. Şimdi diyeceksiniz ki neden direk annesiyle görüşülmüyor araya aracı koyuyorsunuz. Kayınvalidem çok problemli bir kadın. Ben onunla çok bu konulara girmemeye çalışıyorum. Eşimde annesinin sözünden çıkamıyor, ondan korkuyor. Neyse dün görümcem beni aradı ve bana aynen şunları söyledi:
    " Ben annemle konuştum. annem bana dediki "ben doğurduğum çocuğun doğum gününü kutlayamayacak mıyım" dedi. annem o gece birlikte olursunuz orda kutlarsınız gece orda kalırsınız filan diye istiyor,zaten çok önemli değil yani ne var birlikte kutlasanız. sen de çok zorun etme bunu. siz baştan mesafe koyamadınız bundan sonra da bu ilişki toplanmaz hep annemin dediklerini yapmak zorundasınız. çünkü annem size karışmayı kendinde bir hak olarak görüyor" dedi. eşimle paylaştım bu konuşmayı. ben izmire gidiyorum o zaman dedim bu hafta sonu. oda bana sen gidersen ben neden gelmediğimi söyleyeceğim annemlere dedi. yani onun için sorun yok tek derdi annesine ne bahane uyduracak. ne yapayım kızlar bana bir akıl verin kızlar lütfen
     
  2. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  3. fay78

    fay78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    113
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yani neden ben eşimin doğum günü için plan yapamıyorum. hiç anlamıyorum.
    kayınvalidem fikrimi bile sormuyor. Direk gelin diyor. Burda kutlayacağız diyor. Yoruldum artık
     
  4. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  5. meleks

    meleks Bu Alemde Kendini BiliceN Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    481
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    anaaam ne karışırlar sanki ya sizin doğum gününüze ya bundan önceler kutlamışınız beraber zaten insan istemezmi kocasıyla başbaşa kutlamayı.bence kocanda senle izmire gelsin daha doğru izmire die çıkın bir yerlere gidin onlar izmirde sansınlar sizi...olmazmı
     
  6. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  7. TuRuNCu

    TuRuNCu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    6.931
    Beğenildi:
    2.337
    Ödül Puanları:
    238
    Canım bu kadar kendini üzme derim ben...
    Eşinin doğumgününü 1 gün öncesinden başbaşa kutlarsınız,ertesigün de annesine gider orda beraber kutlarsınız.
     
  8. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  9. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Valla böyle bir durumda her şey erkekte biter.Aradaki dengeyi erkek sağlar ,ama eşinizin pek niyeti yok gibi...
    Bir gün öncesinden kayınvalideniz ile kutlayın eşinizin doğum gününü.Diğer gün de başbaşa kutlarsınız.Böyle bir şey yapsanız kapris yapar mı k.valideniz bilemem,ama artık o da yerini bilmeli bence...:1closedeyes:
    Buu arada görümceniz de size güzel güzel ! mesajlar vermiş.:nazar:
     
  10. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  11. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    Bütün kabahat eşin de....
     
  12. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  13. fay78

    fay78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    113
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    eğer eşimde izmire gidiyorum derse kayınvalidem bir daha asla susmaz. hayatı zehir eder bize.
     
  14. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  15. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    Allahım ya,ne kayınvalideler var,
    yani dert ettikleri şeye bak...
    bu kadar anlayışsız insanlarla uğraşmak ne kadar zordur...
    bence siz en başta yapmışsınız hatayı...
    ne yapsanızya da yapmak için plan yapsanız,
    onay beklemişsiniz,aramışsınız...
    siz artık ayrı bir evsiniz,ayrı bir ailesiniz,
    ne yapmak istiyorsanız eşinizle karar vrmelisiniz...
    görümceyi,kayınvalideyi aramamalısınız bu yüzden...
    bütün ailece yapılan planlar haricinde,
    kararlarınıza kimsenin karışmasına fırsat vermeyin...
    bakın siz üzülüyorsunuz,başkaları değil...
    sevgiler...
     
  16. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  17. fay78

    fay78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    113
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ben eşime o gece biz önce yemeğe filan gidelim başbaşa olalım sonra annenlere gideriz dedim. ama ona bile ne evet ne de hayır diyor
     
  18. 7 Nisan 2009
    Konu Sahibi : fay78
  19. Sahra_Deniz

    Sahra_Deniz lay lay lay :) Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    517
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    eşinin burda olaya müdahale etmesi gerekiyor.
    o hayatından memnunsa sen de kutlama boşwer canım.