Arkadaşlar Yardımmmmmm.........

Konusu 'Göz Makyajı (rimel, kapatıcı, far, göz kalemleri)' forumundadır ve saref tarafından 28 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    28 Kasım 2009
    Konu Sahibi : saref
  1. saref

    saref aşık olmak istiyoooo :) Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    622
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    ya arkadaşlar ben rimel arıyorum ama uzun veya dolgun gösterecek bir rimel değil zaten kipriklerim uzun ve sık :)

    sadece biraz kıvırtsın o kadar yerimseniben
    şun kullandığım rimelim bitmek üzere ama bu rimelde kıvırtmıyo dümdüz yapıyo sadece nerden bulucam sadece kıvırtma özelliği olan bir rimel ??

    yardımcı olursanız sevinirimmm....a.s.a.s.a.s.
     
  2. 16 Aralık 2009
    Konu Sahibi : saref
  3. cansucaaa

    cansucaaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    avon rimellerni ben çok beğeniyorum güzel de kıvırıyo
    kirpikleri
     
  4. 16 Aralık 2009
    Konu Sahibi : saref
  5. Malice

    Malice WTF?! Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.046
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım fiyat limitin nedir, gerçekten güzel kıvıran rimeller var ama biraz pahalı, ekonomik olsun dersen loreal'i tavsiye ederim, telescopic serisini. ben memnun kaldım