Arko Anti Selülit Krem'i Kullananların Paylaşım Alanı

Konusu 'Selülit; nedenleri ve çözümleri' forumundadır ve huzursuz tarafından 22 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : huzursuz
  1. huzursuz

    huzursuz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arko nem antı selulut kullanan varmı memun olan acilll ya bıde avonun uc lazer etkılı dıe bı selulut kremı cıkarmıs sipariş vericem ama ıkısı arasında kararsz kaldım sızce CADIARZU
     
  2. 22 Şubat 2008
    Konu Sahibi : huzursuz
  3. ahhhu

    ahhhu şafağımıza 325... Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    368
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bence Avon Kullan Arkonun Neye Ne Selulit Gibi Bir Seye Iyi Gelecegini Sanmiyorum Ayrica Lorealin Bantlari War Daha Hos Onlardan Da Kullanabilirsin Cnm
     
  4. 10 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : huzursuz
  5. ozge72

    ozge72 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    481
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    baska bir forumda memnun olanlar var imis.. elimdeki kremler bitsin ben de denicem... ustelik cok ucuz... hic bisi olmasa nemlendirici diye boynuma surerim :icecream:
     
  6. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : huzursuz
  7. acelya-acelya

    acelya-acelya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben de avonun selülit kremini kullanıyorum 3 haftadır herhangi bi sonuç varmı kestiremedim. Bacaklarım da beyaz derin derin çizgiler var ve kurtulmak istiyorum:KK43: kremi kullanınca bu çizgiler mor rengine dönüşüyor bu iyileşme aşaması mı anlamadım. Ama bikaç dakika geçince yine beyaz çizgiler ortaya çıkıyor anlamadım:KK43:(( Kullananız varsa yardım edin banaaaaa...
     
  8. 25 Haziran 2008
    Konu Sahibi : huzursuz
  9. gizzem

    gizzem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.451
    Beğenildi:
    959
    Ödül Puanları:
    188
    ben arko nem selülit kremini iyi bir nemlendirici oldgu için ve içindeki kafeinin vücuda iyi geldiğini okudugum için aldım
    gerçi başka biryerde de iyi gelmiyor diye okudum ama sonuçta önemli olan masaj ve spor
    şu an ikisini de yapıyorum
    az bi selülitim var ama geçsin istiyorum o da..
     
  10. 29 Haziran 2008
    Konu Sahibi : huzursuz
  11. lanena

    lanena Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Avun'un selülit kremi slikonlu sanki. ben de kullandım. sürdüğümde bacaklarım çok güzel oluyordu, kremin etkisi geçince eski görüntü aynen kalıyordu. ben de arkoyu deniyorum şimdi.
     
  12. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : huzursuz
  13. YasamoX

    YasamoX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben 3 ay kullandım az bir fark oldu bırakınca hemen eski hallerine geri dondu sevgili ?!?!?!? selülitciklerim
    :KK70::KK70::KK70:
     
  14. 22 Ocak 2009
    Konu Sahibi : huzursuz
  15. Cullen

    Cullen ̶Ç̶i̶z̶G̶i̶ ̶Ç& Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.648
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    avonun o ürününü bende duydum süper diyolar bende alıp almamak arasında kararsızım valla :S